En dag med Ella.

                   
Halvåtta imorse kom hon,flickan i mitt liv,vi har gosat-målat-dansat-pratat-fikat-varit i hemliga lådan och efter maten så gick mormor och Ella ut och åkte pulka,morfar sov en stund men inte pga av Ella utan långa jobbpasset,dom små sakerna på hennes fat ser ut som Ahgrens bilar,undrar var hon hittade dom,tack för idag,vi ses nog imorgon Ella.En sak till,hon skulle absolut klä sig själv imorse,en kjol under en sommarklänning mm,men vad gör det om hon är lycklig.   


Kommentarer

Postat av: -- MiSCHA

Hoppas du haft en bra dag! :-)

Postat av: -- MiSCHA

Åh så trevligt :-) Blogg.se krånglar så mycket så de är nog därför bilden försvann! Hoppas din kväll blir toppen :-) Så söt Ella är!

Postat av: Gunbritt Durand

Vad kul å mysigt ni har det! Så skulle alla små kottar få ha det ibland.......

Kram från Söstra

Postat av: Diana

Såg felet på min länk, hade två http:// efter vart annat. Så blir det när man är för snabb :)

Härliga bilder på lilla Ella. Den när hon sitter i soffan med innetofflor ser ju helmysig ut.

Postat av: Thalina

Lilla Ella har det verkligen mysigt hos dig.Skönt att sova lite på dan det gjorde jag med så nu har jag svårt för att sova i natt.Blogg.se krånglar varenda kväll nu.Ha det gott kram THALINA

Postat av: anki

Lycklig liten tjej tror jag, söt är hon ocskå.

Ska dom bli självständiga måste dom få förtroende att få göra något själv. :-)sen om det blir lite galet, vad gör det.



här är det -19 grader och jag fryser som en hund... trött är jag också efter allt bloggtrassel :-( men i morgon är det full fart igen...



ha en skön natt, blogg kompis :-)

Postat av: Pia

Härligt att du får vara med lilla Ella nu när du är ledig, såg att hemresan hade krånglat lite - jobbigt. Ha det riktigt bra på din ledighet !!

Postat av: Malin

Hon är så söööööööööt lilla Ella! Visst har du rätt, vad spelar det för roll, bara hon är lycklig. Och i hennes värld, och med hennes tycke och smak, ska man ha kjole och klänning, så det så... hon kanske tycker morfar är tokig som inte har nån kjol under byxorna, hihi... kramiz M

Postat av: Daniel

hehe jag huvudsaken jäntan e lycklig!

Postat av: E

Huvudsaken är ju att hon trivs i outfiten, hon är fantastiskt söt, trevlig helg.

Postat av: Annelie

Nej vad gör det =)Bra tjej reder sig själv =)



Ha en härlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback