Inte bara musen som är gnagare mm.


Här ser ni att även en byxorm har tänder och kan gnaga hål.



Här ska han tejpa byxormen med silvertape så den inte gnager större hål för vi vill inte se byxormen lös och ledig.

På jobbet är det kul med lite fyrverkeri och då ringer vi efter Byggstål så kommer det någon och ordnar det,vackert va.

Här är Figge som så gärna vill visa vad lätt han bär en planka,ni ser vad avspänd han är.(Fick en hundring av han för att ta med denna bild)

Själv så har jag fått det ena  bekymret  efter det andra men har inte vållat dom själv så detta är det sämsta året i mitt liv så denna bild får symbolisera när allt var på topp och saknar alla vänner jag fick i Sundsvall men nu börjar allt bli till det bättre  snart är jag den jag var innan allt elände blev.


Kommentarer

Postat av: madeleine

Ja tyvärr blir det inta alltid som man vill här i livet... Hoppas nu att att det fortsätter i den rätta riktingingen för dig och att det börjar att studsa lite positiva bollar...



Många kramar te dig Björnen där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback