Nu förstår jag.


Kommentarer

Postat av: anki

ha ha ha,,, den var bra :-) kanske något man skulle börja med? hm, ett problem, min sambo skäller aldrig på mej,,, nä, shit, DET kanske är det han gör när jag skäller på honom... :-o



varit en halv dålig dag här, lite sol men sen hel mulet.. fåglarna är det fart på i alla fall, äter som om dom aldrig sett mat förr...



ha en härlig kväll

Postat av: Eva

Oj då, nu förstår jag varför min tandborste såg lite konstig ut efter exmannens senaste besök här.. :-S



Annars? Är allt bra med dig? Själv har jag haft en jobbig vecka på jobbet. Rörigt som sjutton och teknikproblem. Och en chef som inte tar tag i det. Skickade iväg en jobbansökan och har även börjat förbereda för att dra igång min firma igen. Stannar jag kvar kan jag inte räkna med löneförhöjning, så det finns liksom inga alternativ.



Nä, nog om det. Nu ska jag kika på "Solsidan". Ha en trevlig kväll!



Kram,

Eva

Postat av: Linnéa

Hahaha usch! xD

Postat av: Eva

Haha! Den var bra :)



Hur är läget med dig då? Hoppas att allt är bra!

Postat av: Anki

Tack o lov skäller aldrig min man på mig...tror du jag är snäll?? klart jag är...fniss.

Härliga bilder.

Kramiz

Postat av: Mizca

ler stort

Den var klockren...



Varför heter din blogg Björnes magasin?

Postat av: Madeleine

HaHa!!



Ja det var ju med ett sätt att kunna bihehålla sitt lugn...:)



Ha en riktigt bra måndag vännen min..



kram kram

Postat av: Mizca

Ja, vaför inte liksom ;) Smart!



Tack detsamma. Ja.. det blir mkt men vad skall man göra för att bli något liksom!

Postat av: Anonym

haHAHA

hoppas du haft en härlig dag i solen

Postat av: Daniel

hehe tack & lov e man ogift!

Postat av: Eva - igen :-)

Hej vännen! Hur har du det? Allt bra, hoppas jag.

Själv jobbar jag som en tok. Vi har det jätteturbulent på jobbet nu, så det var verkligen skönt att sitta hemma idag. Få jobba i lugn och ro.

I går kväll började jag bygga på en ny hemsida, för att kunna få in lite extrajobb. Och kanske t.o.m säga upp mig från mitt nuvarande jobb. Men, jag tar en dag i taget så får vi se vad som händer :-) Har lärt mig att mycket handlar om tillfälligheter - och tur.

Ha en trevlig kväll!

Kram,

Eva

Postat av: Ninni

fniss...det vore kanske nåt..



Ha en görgooo lördag, kramen

Postat av: Anonym

Aha det är det jag ska göra med sonens tandborste. Visste att det fanns ett sätt att ta hämnd. :) Helt slut är jag efter ytterligare en dag med huvudet i kartonger, påsar, all sköns samling och en massa minnen. Är helt slut!

Ha en riktigt skön helg.

Kramis

Postat av: Tusensköna

Haha, helt underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback