Ny valuta.


Stämmer med vad jag alltid trott,rätta mig om jag har fel.


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, den är så bra den ;-)

Hoppas allt är bra med dig!!

Postat av: anki

ha ha ha, se där ja.. :-)



inte behöver du be om ursäkt för att du är dålig på att blogga, det är sommar och mycket som man vill göra och mycket att göra med gräs etc..... men det var super kul att du var in på min kryp sida i alla fall.. :-) nu är jag nöjd... ;-)



varmt här, kvavt, får väl se om det blir något regn och kanske lite åska nå tag, är torrt och gräset bränns (vilket är bra), snart mognar jordgubbarna, dom är tidiga här i år...



ha det skönt,,



hälsa frugan och övriga familjen, ja alice med.. :-)



Postat av: Eva

Jaa du, det har ju cirkulerat en del rykten kring "knugen" i många år så jag kan väl inte säga att jag är förvånad precis. Samtidigt blir jag lite less på den här häxjakten. Om han nu varit på porrklubb eller så... who cares? Det hände ju för en massa år sedan. Han får nog fan för det ändå - hemma av Silvia - så jag tycker man ska sluta jaga honom. Allt handlar ju egentligen bara om pengar, vem som kan tjäna mest på att sälja sin story. Nä, nog om det.

Kul att se att du är igång med bloggen igen! :-)

Kram,

Eva

Postat av: Malin

hahaha, den var bra! Stämmer riktigt väl också... Jaa josse var vacker som en dag, kan förstå att det behövdes städa efter deras framfart, men vi? Redan? Illa med nya generationen, tycker du inte? kraaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Barnens Hjältar

Ja men gott att du inte hinner blogga, då lever du ju livet ;-)

Jag skall hälsa Dart helt klart!!

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hej vännen! Mycket bra här hos mig och med mig! hur är det själv? Alltid lika underbart att kika in på din blogg, ett härligt skratt! kram på dig

Postat av: Tusensköna

Den där pengen skulle jag allt vilja införa på riktigt. Man blir lika full i skratt varje gång man ser den. Klockren!

Postat av: Ninni

Klart jag inte glömmer dig=)



Har du skaffat hund..va kul! Hundralappen..eller 99 kronors lappen fick jag på mejl.



Ha en riktigt gooo lördag, kram kram

Postat av: Ingmarie

Varför rätta en som har helt rätt???

JAG TYCKER DET ÄR VIKTIGT MED DESSA EVENTUELLA PORRBESÖK...eftersom vi betalar till deras uppehälle...

Bort med herrskapet!

Så trevligt om ni kommer ner till oss i Västanbäck(givetvis ska vovven med)

Har ni övernattningsplaner så hör bara av dig på mailen(börjar bli lite fullt)

Mailen:[email protected]

Skickar bilder om du vill ha!



Stora kramen från mig o Rambo!...o de 11 katterna!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så mkt :D <3

Postat av: Anonym

haha den där lånar jag å visar på min bloigg nån dag) kul att hör från dej igen,

kramiz

Postat av: Anonym

haha den där lånar jag å visar på min bloigg nån dag) kul att hör från dej igen,

kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback