Så har det varit 4a veckor.



Min semester är nu slut men har målat friggeboden-garaget och huset med hjälp av Alice och när allt blir tungt och tråkigt så åker jag ner till fryken och får inspiration så går allt så mycket lättare men får erkänna att en del dagar har jag blivit kvar lite väl länge men så kan det bli.(GUBBSJUKA.)

Ella har varit här ganska ofta och hon får sköta grannhunden mulle när det finns tid.


Så här ser Alice ut efter en dag med  farfar,jobbigt att va med o måla.

Tror inte firman ska gå back på mig detta år heller för hela semestern har man hållt igång och kolla skuggan vilken power man ligger inne med,de ni bossar har ni svårt att slå!


Kommentarer

Postat av: my

:)

Kram

Postat av: Ninni

Attans den bikinin har jag missat..hihi



Börjar du på måndag??? Ha det gott denna soliga onsdag..kram

Postat av: Eva

Vad söt Ella är! :) Och hunden har en härlig stil. :)

Hoppas du har en riktigt bra sommar! Det har jag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback