Semester.



Kan en semester börja bättre,både Alice och Ella är och sover över.


Har även sparkat liv i trädgårdstomten så den gör lite nytta.


Ella fick besök av några kompisar så det blev riktigt ös i kåken.


Är glad att vi bara har en hund att ta hand om för detta ser lite jobbigt ut men rätt åt han för han verkar va jägare.


Själv har jag en grym saknad efter jobbet så det fick bli arbetskläder på och greja här hemma men låtsas att jag var på jobbet.Så blir det när man har värdens bästa jobb och arbetskompisar,okey inga större fel på bossarna eller,


Kommentarer

Postat av: Ninni

Nää menar du allvar att du längtar efter jobbet=)

Jag gillar mitt jobb men jag gillar semester MYCKET.



Drar till Cypern på måndag, ska bli så gott. Ha det skönt med vovve och barnbarn..kram

Postat av: Eva

Hoppas du får en riktigt bra semester och att du vilar lite också, så du inte jobbar hela tiden. ;-)

Postat av: my

Ska du inte koppla av då?? Du har ju semester! :)

Må så gott

Postat av: Malin

Härligt med semester... Själv jobbar jag denna och nästa vecka innan det är dags, men gubben gör sista dagen i morgon! Hoppas allt är bra med er...Hälsa! Kramiz M

Postat av: Di

Heeeeeeeej!

Nu du, gör jag ett försök att hålla igång bloggen igen. I alla fall några fler inlägg än på sista tiden. Och det kan ju inte vara så svårt Haha!! Hoppas allt är bra med dig... Idag skiner väl solen på dig. Det gör den på mig i alla fall.. Gött det!!

Kram på dig!!

Postat av: Nikke

He den tröjan brukade jag ha när jag arbetar, Funkar mycket bra som när man vill ha lite nya arbetskläder XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback