Influensa.


Allt började så bra på lördagen,vackert väder och Ella kom så vi var ute och lekte i snön mm,Mamma till Ella låg hemma med feber och pappa hade  jourhelg så vi hade riktigt kul,sen blev det hamburgare och mera bus,  på söndag blev Ella oxå sjuk men morfar blir aldrig sjuk så han åkte till jobbet på Måndag men började få ont i kroppen och hade vinterjackan på mig inne för jag frös så  jag  hackade tänder och var helt game ower så nu ligger jag med hög feber och snorig som en gris.


Vad gör man efter 2 dygn med feber,jo ringer husläkaren som kom och höjde min puls,om inte febern går ner får du ringa igen säger hon!

Blev av någon anledning tvungen att ringa igen och nästa husläkare kom och kollade upp mig,du ser ansträngd och stel ut här och var så drick mycket vatten och ta några Wiskey då och så blir du säkert bättre så nu funderar jag på att kanske lyda hennes råd.Inte lätt att ha influensa.


Kommentarer

Postat av: tess

Nej de är nog inget jag behöver svar på... förståelsen tar ja gärna emot....



Å tyvärr är de ju som de är med August.... men jag hade önskat att de tänkt till lite ang informationen. de kommer bli bra men jag blir så ledsen....

Postat av: Staffan

Jag vill också bli lite sjuk...... Krya på dej mannen

Postat av: lovisa

sv: Jaha okeJ:) tack så mkt!

Postat av: Madeleine

Hoppas att Du är bättre nu...



Tack för ditt värmande inlägg i min blogg... Har tryckt in ditt nr i min mobil och slår dig gärna en pling så vi kan ta en fika en dag...



stora kramen te dig vännen...

Postat av: Gabriella

Ajajaj, så eländigt. Tur att du verkar gilla din husläkare i alla fall. Whiskey är alltid bra, go for it! Och har du någon egenodlad vitlök kvar, så är den säkert också bra.



Så himla tjusigt med all snö! Här är det bara ett litet futtigt täcke, men kallt som attan ändå.



Och tack för den fina komplimangen, blev nästan lite generad! :-)

Krya på dig!

Postat av: Anonym

Stackare...hoppas du är bättre. Men jösses vad snö du har kvar, har du inte lyckas sälja den. Vi har blivit av med de mesta bara någon cm kvar. Var glad du har så trevliga husläkrare..ler, bara det får dig nog snabbt frisk.



Kramiz

Postat av: Anonym

usch inget vidare med influensa hoppas du kryar på dej snabbt :)vilka fina doktorer du har :)

Postat av: Barnens Hjältar

Hade gärna tatt en whiskey men får vänta några veckor till :-)

Nu börjar jag återvända lite till livet, har varit kräksjuk hela natten :-(

Postat av: anki

usch stackars Björne som har flunsan,, hoppas du mår bättre nu och att du är på benen. :-(



ha en skön helg kompis,, men mycket vila och mycket vätska (inte whiskey) :-)

Postat av: Tusensköna

Krya på dig!

Postat av: Malin

Usch nej, inte roligt att vara sjuk, bäst är minsann att få vara igång och jobba, träffa folk och orka göra det man vill... hoppas ni alla är friska nu!



Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback