Lite om allt och GOTT NYTT ÅR.


Julmorgonen började lite dramatiskt,en halv död tomte utanför COOP och själv har jag fått feber mm så jag tänkte att hoppas inte det är samma bakterie vi fått.



Men resten av julafton blev bra även om jag hade feber och droppade snor samt saknade 2 av dom som brukar va med men av olika anledningar så kunde dom inte komma!

Men Alice hade nog roligast av hela gänget och va trött hon blev när allt var över och soffan blev hennes igen,


Gott nytt år alla som jag känner,särskilt mina bloggvänner,fan vilket bra rim.


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Hoppas att du har kryat på dig och kan fira in nyåret med att vara frisk.



Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2012!



Kramen på dig

Postat av: Lena/Aforia

Halloj vännen,



Länge sedan, tassar in för att önska ett gott nytt 2012 och ett gott slut på 2011. Imorgon är början på ditt nya liv :) KPM

Svar: Tack för hälsningen om någon vecka lovar jag önska dig gott nytt år mm,har haft fullt upp med facebook sen jag blev bloggtrött men ska försöka komma igång igen med bloggen,läste ditt senaste inlägg och om man bortser från din sjukdom så var det glad läsning,det var så många uppgifter att fylla i för en komentar så får svara på en av dom du skickat,kram,
Bjorne

Postat av: Eva

Önskar dig ett riktigt gott nytt år.



Kram,

Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback