Fjärilar och annat.


Har ni sett en så vacker fjäril jag fått skickad till mig från Nenne,det kanske är han men är inte säker?


Nu har ett av köken vi byggt på nya resturangskolan öppnat och glada elever o lärare lagar mat hela dagarna,undrar om man får smaka någon dag.


Igår så hade vi kräftskiva med vackert väder och allt man kan önska,Ella fick korv med bröd för hon gillar inte skaldjur men lördagsgodispåsen var nog bäst, lika soligt och vackert idag med så nu är det bara att gå ut och ta vara på dom sista sommardagarna.






 

 


Kommentarer

Postat av: Gunbritt

Åh vad gott! Å så trevligt!

Lika vacker har vi idag med! Får se vad denna dagen har att bjuda på!

Kram!

Postat av: Ninni

Mmm vilken läckerbit till fjäril=)



Va mysigt det såg ut med kräftorna och räkorna..ja korb&bröd är gott det med.



Ha en skön söndag..underbart vackert väder I Like..kramen

Postat av: Anonym

Fjärilen var ju helt underbar :-)



Tack!! Jo jag kan hålla med, bebisarna är på gränsen till makabra :P

Lite läskig känsla blir det allt..

Postat av: Ingmarie

Fjäril vingad syns på Haga??Härlig bild var det i alla fall...

Ramboo jag åker till Lusasken 24/9,stannar till 28/9.Vi ska hjälpa mor o far med flytten till en större lägenhet.



Kramen från mig

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tusen tack :) <3

Postat av: Britten sa

härligt !

Postat av: bitterfittan

sjukt sexig fjäril!

Postat av: Anonym

hahaha vilken fjäril,

va mysigt ni haft det med kräftskiva ja korvskib´va då för lilla Ella,

ha en goo ny vecka

Postat av: Eva

Åh, va gott me skaldjur! :) Jag älskar såna o ändå så äter man det så sällan. Kanske borde göra det oftare. ;-)

Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg, en foto & kläd intresserad tonåring!

Svar: Det hade vi!

Postat av: LissenTo

Härligt kalas, blir hungrig nu, mums.



Men fjärilen, är det en han eller hon, tja.

Postat av: Linnéa

Läskig fjäril!

Postat av: Anki N

Who....vilken läcker fjärlisbeklädnad..jag smälter!!!!

Jag tycker som Ella, korv är bättre en kräftor, helt klart. Lördagsgodis - ja varför inte, bara man slipper just kräftan så!!

Räkor där emot är gott i gott!!

Fina bilder från en glad tillställning.

Ha det bäst!!

Kramiiz Anki N

Postat av: Malin

Haha, dessvärre höll Kjell sig nog undan när jag kom, ännu en kärring som handlar för mycket tänke han nog!! Härligt med kräftskiva,!! Allt väl med er? Kramiz m

Postat av: Daniel

Sån söt fjärlig, som jag om 10 år!



Ser sköj ut med skaldjur!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback