Bara att välja.


Tror jag väljer vurpan men visst,en del väljer rumpan,vad väljer du.


Kommentarer

Postat av: Eva

Men herreguuuuuud, vilka hemska bilder!

Blev helt chockad när jag såg bilden på hon vid spegeln! Hur kan man bara bli så!? Helt ofattbart! :-o

Puh! Jag måste nog ta och lugna mig med ett glas vin...



Är allt bra annars? Hoppas det :-) Här är lugnt och skönt. Sover gott om natten, fast jag kanske borde börja känna lite stress inför flytten. I morgon betalar jag slutsumman och får samtidigt nycklarna till nya lägenheten. Så jag börjar köra över de första grejorna redan i morgon eftermiddag. Känns jättespännande! :-) På söndagen kommer några goda vänner över och kikar. Så det blir roligt - men rörigt :-)

Passar därför på att önska dig en trevlig helg redan nu!



Kram,

Eva

Postat av: anki

jag väljer nog inget av det där, :-) skulle nog inte klara vurpan så bra och rumpan vill jag definitivt inte ha.



regnar här idag och nu var det ett tag sedan jag var in här till dej, har lite låg energi samt fått lite hjärnsläpp med bloggen och fotoandet.. men är väl kanske lite på g igen där med. :-)



ha en skön fredag

Postat av: birgitta

Coola bilder båda två så det blir svårt att välja :) Skaka rumpan är ju roligt, och vurpa, nja då gör man ju illa sig ;) Så m.a.o. så blir det nog rumpan, fast kanske med lite mer kläder på.......

Hoppas du har det gott med alla dina tokigheter här på bloggen, det var ju ett bra tag sen jag var här inne, ska nog bli ändring på det hoppas jag framöver. Ha det så gott, så ses vi säkert i Drömmarnas land inatt ;) Kramiz

Postat av: my

Vurpan! Känslan måste varit hisnande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback