Lite av min vecka.


Denna vecka har jag o LaptopNicklas demonterat och burit klädskåp,730 skåp har vi flyttat från en av regementslokalerna till skolan vi bygger på A9 området men hade lastbil att köra dom med när dom väl var ute men sen var det bara att bära in dom på nästa ställe  men kondis får man.



I storköket har Firma Proffstädarna dragit igång och fixar allt skinande rent efter oss som grisat ner allt under byggtiden och dom gör det med glatt humör,trevliga o glada på är dom.


Hemma hos mig är det mesta sig likt men det har börjat växa sqvach i tujahäcken oxå men kan inte förstå hur det gått till.


Har även varit på ölprovning och lärt mig ett o annat,bla hur man kan testa att ölen är kall och det kanske va lite väl vågat för en så pryd man som mig men som vanligt blundade jag och bara drack mina öl.


Kommentarer

Postat av: anki

vilket slit med att bära tunga klädskåp och det var inte några heller :)



förstår du koncentrerade dej på din öl samt blundande, inte lätt att var pryd ;-)



ha en skön fredag

Postat av: Gunbritt

Kära broder!

Om du vill kan jag hjälpa dig förstå. Jag vet precis!

Kram!!

Postat av: Nisse-Nasse

Känns som tujahäcken var med på öl provningen oxå. Kan tänka mej att det var växande squash lite här o där.

Postat av: Ninni

Aha är det så man kollar om ölen är kall..haha, annars är det bara att köpa en Norrlands och kolla om älgen är blå, verkar enklare. Om jag nu gillade en Norrlands..Hmmm nä en tjeckisk ska det va!!



Ha nu en gooo fredag, stor kram

Postat av: Katrin

Jadå det var bra i Cypern :) Hoppas allt varit bra här i Sverige!

Postat av: my

Gratis styrketräning ju! Oah gillar färgen på skåpen ;)



Men den där ölprovningen är inget för mig hua

Postat av: Diana

Hej vännen!

Du är dig lik hahaha.... jobbar hårt och gottar dig i sköna bilder som "just det" du blundar för... :) haha

Själv har jag inte varit in och bloggat på länge... det har varit mycket annat nu och så är jag ju en facebookare :D

Hoppas allt är bra med dig, och det ser jag ju att det är :)

Kramar i massor från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback