Sparbössan min och !


En del dagar med mycket krypande och snickarbältet fullt så kommer sparbössan fram och man märker det inte alla gånger men känns lite jobbigt när man kommer på det.



En av mina bästa arbetskamrater äter blåbärspaj som eleverna bjöd på han heter Decko och  är ju en kändis i min blogg sen tidigare,jättegott smakade det.


Ute i den stora värden så spelades det fotboll igår och som vanligt när ZLATAN gör mål så blir en del gladare än andra,måste man va heltokig för att gå på fotboll.


Kommentarer

Postat av: Anonym

hahaha guu va äcklig å stå så där på en match;(

jag jobbar inte i karlstad utan ute på hammarö skulle jag jobba här skulle jag lägga pengarna på annat än en bil,

ojoj vilket gällivarehäng han hade,

hihi,ha en go kväll

Postat av: Eva

Haha! Vad äcklig han på matchen var. Usch. :p

Men va gott med blåbärspaj! Måste be min sambo att hjälpa mig att baka nån dag. Han får lyfta plåten o hjälpa mig me annat som det behövs två händer till. :)

Ha en bra dag! Kram

Postat av: Anonym

haha, jaa då var vi nästan med i samma klubb då!! Man kunde ju lika gärna ha kastat pengarna i sjön! Fy... hoppas allt är bra med dig? Kramiz m

Postat av: Fia

Cool design. Allt bra ? :-)

Postat av: fia

menar de !

Postat av: Daniel

Röv & penis - man tackar!;)

Postat av: Tusensköna

Borde det inte bli kallt om snoppen att stå så där en hel match, eller plockar man bara fram den vid finare stunder så att säga? Vid varje mål? Vad är reglerna? Så man vet liksom ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback