Look no bombs.


Kommentarer

Postat av: Ninni

Oooops 'r dom såå snygga undertill hihi



Ha en underbart goo lördag trots skitvädret, kramen

Postat av: Anonym

Stackars kvinna som måste blotta sig, men vad gör man inte för att inte det skall bli ramaskri här ivärlden med terrordåd mm.



Tack för din kommentar, är inte så ledssen att jag inte vann i lördags, men vet att det är alltid bra att ha en lott vid sin sida. För om man inte har det har man ju inte chansen att vinna storvinsten, man vet ju aldrig när den faller in. Min största vinst är ju naturligtvis min familj och om/när jag vinner högvinsten på lotto så är det ju bara en extra bonus för alla......



Hoppas du mår bra och inte jobbar så mycket så du storknar. Här är det lagomt så här års. I somras var det värre då dagarna var fett långa.....;)



Ha det gott och sköt om dig i veckan :)

Kram Birgitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback