Jäkla fjollor.


Vuxna män som klär sig så här måste ha problem med något och även polisen som va utanför,men kanske får jag köpa ett par string och prova för att förstå dom jag tycker är sjuka,tror jag börjar med rosa mammelucker och sakta men säkert närmar mig stringstadiet men först ska jag söka EU bidrag till detta projekt och hoppas på lite ekonomiskt stöd,en så viktig undersökning kan va värd att satsa på och bilder kommer naturligtvis på mig i alla modeller som jag testar.Lova att inte skratta åt dom för jag kanske blir ledsen då!hahaha.


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Tänk vad några ord kan göra en glad kram och sen dessa bilder gjorde mig rent av gapskrattande..haha

Postat av: tess

Badrummet ber jag Golvtjänst i degerfors göra... jag kolla inte med andra företag så jag vet att jag får ett bra pris. Min pappa har jobbat där. Å han kan även göra detta men med stigande ålder anser jag att han ska få slippa. Daniel fixar de andra men han har så lite tid tyvärr.



Hoppas allt e bra här rullar de på....

Postat av: anki

hallå grabben :) ser fram emot att få se bilderna på dej i string men kan dock inte lova att jag inte fnissar lite. :-)



börjar sakta återvända till livet igen, är lite piggare, det vände på något vis i går men ska ta det lugnt och inte förta mej med något hade jag tänkt. :-)



älgjakten är i gång, hörde en hund ha stånd skall och sen small det 3 skott.. gggrr har en älgko med två kalvar som går här och förhoppningsvis har dom klarat sej, lät längre upp i skogen så jag hoppas det inte är dom..



soligt men kallt här idag, ska ta sambon till hjälp och göra vinter på altanen senare idag. :)



ha en skön måndag

Postat av: Daniel

Å bögen jublar!

Prisa vare jämnställdhet!

Postat av: XOXO, LANAH

Hahaha, fy fasen.

Postat av: Tant Greta i Afrika

Har läst i kapp och jag förstår att du älskar Alice. Hon har något speciellt i blicken. Stringtrosor, nej det var för obekvämt.

Postat av: Anonym

hahahhaa du hittar då bilder du:)

ha en toppen vecka kramen

Postat av: Gabriella

Haha - du i string på byggarbetsplats - är det inte lite risk för lynchning bland jobbarkompisarna om du dyker upp sådär? Hur som helst - jag ser fram emot bilderna!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så mkt :))

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Tyvärr blev det inget Nacka och ölprovning för mig i lördags. En halvtimme innan vi skulle ge oss av vände hela magen på sig och talade om att den inte mådde så bra. Så det vara bara att hålla sig hemma. Men tydligen hade det inte varit så jättebra pga att det var så mycket folk. Tog en halvtimme att komma fram till baren för att få sig en provsmakning, inga sittplatser och att ta sig till nästa bar tog nästan 1 timme.

Ha det gött!

kpm

Postat av: Anki N

Ja de e ju bara att hoppas på EU o så vänta här..........på bilder...spännande..ler



Kramiz Anki N

Postat av: My

Hipsters är bekvämare.... ;)

Postat av: Ninni

Hihi raring du kommer bli förtjusande i mammelucker..ser verkligen fram emot bilder=)



String är INTE bekvämt...Lovar..jo om dom är väldigt mjuka men såna med spets i stringen.aj aj.



Kramen

Postat av: Tusensköna

Ser fram emot att se detta spektakel ;p

Postat av: Ingmarie

Ta du å dig dina rosa mammelucker o kom till museet i Simrishamn på söndag!

Dä träffar du hela Fi gänget som kom in i kommunalfullmäktige...o även lilla mig!

Tårtkalas blir det hursomhelst!



Kramen till dig min sköna från mig o Rambo

Postat av: Emma-Pemma

Hej B! :)



Allt är bra! Fick tyvärr " stänga " ner bloggen då det fanns vissa som inte borde läsa mina ord, hittade dit .. ( finns på ett annat ställe, kan maila adressen sen )



Kikade in och passar på att önska dig en mysig helg!

Kram!

Postat av: .

tönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback