Så kan det gå.


En sådan kvinna i varje stad och inga våldtäkter mera.


Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack så jättemkt :D

Postat av: Tusensköna

Det skulle varit nåt det ;p

Postat av: Eva

Ja... det är fördjävligt det där. Såg ett program i helgen som handlade om just det; hur många kvinnor som varje dag mördas av sina pojkvänner/män. Allt detta våld mot kvinnor - det är hemskt! Jag är ju själv mamma till en tonårsdotter så självklart är man orolig. Och sånt här händer ju inte bara i Stockholm.



Hur är allt annars, med familjelivet och så? Jag har ju inte varit inne hos dig på ett tag, så jag får väl ta och läsa ikapp nu :-)

Här hos mig är allt bara bra, lite rörigt efter flytten bara... har fortfarande flera kartonger som jag inte hunnit packa upp än.

Men till jul ska jag väl ha lite bättre ordning, hoppas jag :-)



Kram,

Eva

Postat av: Daniel

Så behädigt det skulle va!!

Postat av: Gabriella

Hahaha! Håller med! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback