Pant i mängder och lite annat.


Denna kvinna har hamnat rakt i en guldgruva jag tror det är resterna av MILJÖPARTIETS förbundstämma och ölburkar o annat ligger i underst



På jobbet går  det framåt med det mesta men tror jag lyckats fånga en ande med kameran idag,det liknar Patrik  men ser riktigt spökligt ut

Här är chefen för scenbygget och han verkar va ganska nöjd med att få va det.


Här ligger Klabbarparn och gosar sig med något vi andra inte förstår,tror han gillar tvingar.

Här kommer det några nya killar från MANPOWER och ska hjälpa till men undrar om dom missuppfattat sin uppgift.




Kommentarer

Postat av: magnus mellgren

tjenare björne.var trevligt i helgen.Nu har jag kontaktat strindberg och schiöler.dom kommer när vi ska ha kalas.Sara har uppdaterat min blogg lite grann .

Postat av: Daniel

fr.o.m. nu diggar jag Manpower!!

Postat av: mariell

gillar nog manpower killarna lite där. himla mycket kraft i dem tror jag. säkert de ka hjälpa till med något. :)



och massa pant lär det bli för pantladyn.



hehe. ha det finfint.

kramar till snutten.

Postat av: Britten sa

oj va mycke pant....Dä bli många trissslotter dä

Postat av: Eva

Oj, de blir mkt pengar om hon skulle panta allt det där. ;-)

Postat av: lallis

hahaha. Du är ju för go:)

Postat av: Madeleine

Då har Manpower fått en ny mening..:)



Min bil tur idag har tagit all energi ur kroppen på mig så här blir det lugna gatan ikväll..



Kramen på dig Björne..

Postat av: Tusensköna

Haha, du är ju för galen ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback