Kändistätt i dag.


Idag så hände det,några av värdens mest berömda inom sitt område klev ur limousinen och försvann i på hotellet,själv är jag utanför och sätter granit på fasaden så det är mycket som passerar bakom min rygg,fick jättefina bilder på dom som klev ur och efter ett par timmar åkte dom igen och mannen som står så stolt bredvid sin  limmo berättade att han kört berömdheter i22 år,11 kungar och drottningar,Elton  John-Guns&Roses är några men dessa är mer berömda och jag får inte skriva deras namn nu för det är en policy  när man jobbar på hotell,men ni kanske kan gissa vilka det är.



Kommentarer

Postat av: Sarah

Men en ledtråd kanske? Men jo....!!!

Postat av: anki

jisses och fickparkera en sådan bil :) jag gör det inte ens med våran......



jag är dålig på det här med berömdheter så jag avstår från att gissa... :-) men dom åkte onekligen väldigt flott....



uppehåll här idag, har klippt det eländiga gräset igen.. är nog dags i slutet av veckan igen...



ha en skön kväll

Postat av: britten sa

hm! undrar vilka kändisar du frottearar dig med..nu blev man ju nyfniken

Postat av: Gabriella

Nu blev jag allt lite nyfiken!... hoppas du kan dela med dig utav dina kändisbilder sen, i alla fall!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,



Eftersom det är hotellets policy att inte avslöja så tänker jag inte vara den som avslöjar vilka de är. Det vore ju synd om Världens bästa Björne får en skopa ovett för avslöjandet. ;)

Så vi behåller vår hemlighet. hehe

kkm

Postat av: madeleine

Lite Nyfiken blev en allt, hoppas att det kan trilla in lite info här så småningom..



Usch idag har det varit kyligt värre men hoppas att värmen återkommer till helgen..



Ha det gött här kommer en stor kram..

Postat av: simone

sv: Haha du är för go - det har du helt rätt, skickar vidare komplimangen och han tackar! :)

Postat av: my

Vem vem??? Nyfiken! Vilken bil! Och vilken utsikt du måste ha...

Postat av: Gabriella

Jag dööör utav nyfikenhet!!!...

Postat av: Barnens Hjältar

Hej kompis!



Tack för din omtanke, jag lever och mår bra. Hinner inte med datorn lika mycket vilket iofs är positivt men saknar bloggandet trots allt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback