Lite om mycket.



Denna man har nog tränat buddabuilding  och  han har talang.                                                                                                                                                                             


Dags att se över vårgarderoben och köpa lite luftigare kallingar,fina va?                                                                                                                                                         

Detta vackra par åker värden runt och gör reklam för sin mirakelolja,man blir vacker  som ni ser.                                                             
Här är en kvinna som använt mirakeloljan ca 2 år,synbart resultat tycker jag det sägs att hon är 44 år.

Här är en till,nejdå men kul att vi alla var så överens om att han kan betala själv så nu får han nog dränka sina sorger när han läst era svar i bloggen.


Kommentarer

Postat av: Anki N

Oppss....den krämen hoppa man gärna över...hihi

Men kalsningarna var charmiga - ändå bätttre hade de varit i rosa. Var kan jag finna ett par till min älskling?

Kramiz anki n

Postat av: Malin

oj det blir spännande med det 4 benta barnbarnet hi hi... jodå, jag har börjat jobbe 50 av mina 75 %, så det går sakta men säkert framåt! Hatar bara att inte klara av att göra allt jag vill!!! Men men tålamod gäller, finns dom som har det mkt värre!! Kramiz m

Postat av: Ninni

Våra barn fick också guldmedalj minsann!

Postat av: madeleine

Haha! Vilka härliga bilder, ett gott skratt är precis va jag behöver..



Stor kram på dig vännen..

Postat av: Sarah

Men oj då!! Vad spännande :) Hm...en Jonas säger du. Jag vet en Jonas som varit hem till mig och sambo med en i laget - ja inte på samma gång då ;)

Men vad jag kommer ihåg så var jag bara blyg o timid som ung - och fullständigt stum, så att jag hade humor e nog bara ljug eller så är det fel Sarah eller Jonas ;)

Du får be honom ta mod till sig o säga hej åtminstone!!

Postat av: Gabriella

Tänk så praktiskt med en sån mage... vill också ha... eller nej... kanske inte!

Postat av: Linda

Hej! Är allt bra med dig? :D Plaza är ett fint ställe :D

Postat av: Emma-Pemma

God Morgon!



Haha - pedofilvarning?? haha - anej du!! Vad är ålder egentligen? Bara en siffra på ett papper. Man är i den ålder man gör sig till! Det finns gubbar & kärringar som är 30, sen finns det underbara män & kvinnor som är 55+ !!! Nej, att vara lätt i hjärta & sinne - med humor & barnasinnet kvar, kommer man långt!

Massa kramar!!

Postat av: anki

ha ha ha, ja jisses,, fint att du la ut bilden på mej där :-) mirakel oljan kör jag vidare med ;-)



ja men tänk om du skulle få besök av kungen här :-) det vore häftigt!



kalsongen ska jag genast beställa,,, vissa ädlare delar måste få lite syre och vår vädring :)



ska testa om sambon klarar att ha en flaska på sin kagge...



ha en skön dag

Postat av: britten sa....

jag behövde le ..och det fick jag nu

Postat av: my

Hihi var hittar du allt?? Och nej, köp inte de nya kallingarna... eller har du redan gjort det??

Kraaaaaam

Postat av: Linda

Jag tror kallingarna skulle klä dig, fast rosa är nog emr din färg ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback