Grillfest.


Ikväll bjöd Ella med familj på grillfest och viktigast var att Ella skulle sitta hos morfar gulligt va,maten var jättegod  och trevligt  hade vi,nu ser det ut så här under alla mina träd,vallmo i full blom,tycker det är värdens vackraste blomma och dom vajar så vackert i min trädgård,men önskar  engstromsfoto.se hade varit här och tagit  kort på dom.Har även piskat alla mattor och skurat hela huset så nu är det bara dammtorkning kvar och det får bli någon kväll längre fram.Har även anställt en husfru som ska hjälpa mig med lite av varje,en riktigt alert tjej verkar det som men bilder på henne kommer imorgon,hoppas hon är så pigg och driftig som hon ger intryck av.


Kommentarer

Postat av: anki

oj vilka vackra vallmo blommor du har :) jag har sibirisk vallmo och jätte vallmo men inga såna som du har, får nog ta och skaffa frö och driva upp lite.



god mat hade ni ser jag, men vad är det Ella äter? det gula platta? platta pommesfrites eller?



om du försökt länka till mej så funkar inte länken :-)



har förresten bild på en super söt liten skalbagge, gulligaste skalbaggen jag någonsin har sett (är nog bara jag som tycker det) :-)



ha en skön kväll

Postat av: Eva

Men åh, det där såg ju jättegott ut! :-P

Och lillflickan är så söt!



Själv är jag rejält trött nu. Klockan är 23:30 och jag har precis gjort iordning rostbiff och potatissallad till morgondagens picknick med dottern. Det blev en låååååååååååååång dag:



Sv: Visst, men vår förening skulle inte prata krämpor. Vi skulle bara prata om roliga saker, berätta om alla tokiga saker vi gjort och sånt :-) Och så skulle vi träffas över en silltallrik, nubbe och öl. Vad säger du om det?



Kram,

Eva

Postat av: Madeleine

Håller med dig om att Vallmo är en vacker blomma och en ståtlig sådan.



Ser att Ella mumsar gott och det är klart hon vill sitta tillsammans med morfar...



Ha det så gött i denna underbara sommar värme..

Kramen på dig.

Postat av: Anki N

Mysigt o klart Ella vill va hos morfar, fattas bara.

Vallmo, ja jag har en liten enda. Jag har ju bara ett stenrös med växter än så länge...mer kommer väl med åren. De sista som blir klart här är nog trädgården.



Fru - men vad har du gjort av den ordinarie?? ajbaja.



Kramiz Anki N

Postat av: my

Klart hon ska sitta jämte favoriten! :)

Postat av: Igmarie

Det måste vara underbart att vara KUNG!(men jag hde väl inte trott något annat om jag ska vara ärlig)

har haft besök från Karlstad i 10 dagar så vi har mått rätt bra .

Svågern var tvungen att åka tillbaka till sin motorträff i Forshaga...Undrar just vem du har som husfru?????



Soliga semesterhälsningar till dig o de dina från mig o Rambo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback