Dyrt att leka rockstjärna.


Kom till hotellet full av adrenalin och med några gropies som jag lurat att jag var en megastjärna så bara sätta igång att göra Beirut av rummet och ta sig an alla brudar men var så trött efter rivningen så fick gå och sova utan att ha gjort något med gropiestjejerna men dom sa att jag var en jäkel på att riva hotellrum och frugan höll med och sa att resten var inte så mycket att gå miste om,men r iva  kan  jag,det kan ingen ta ifrån mig,hahaha,undrar vad det kommer att kosta?


Kommentarer

Postat av: Sarah

Exet var rätt.

Ujuj - riva var ordet. Jag eller kanske inte jag direkt måste riva en vägg i min lgh - det är nu man skulle behöva en Björne inser jag... ;)

Postat av: daniel tuppen

haha Ali kommer att ha och göra om han ska fixa elen där.....

Vad blir det för littra nummer? 6 kanske... hoppas att konserten var bra! avis som fan!! men men ska på Lars Winnerbäck på sandgrund i augusti! det blir säkert skÖj det med!! ha de gÖtt BjÖrne!!

Postat av: daniel tuppen

haha Ali kommer att ha och göra om han ska fixa elen där.....

Vad blir det för littra nummer? 6 kanske... hoppas att konserten var bra! avis som fan!! men men ska på Lars Winnerbäck på sandgrund i augusti! det blir säkert skÖj det med!! ha de gÖtt BjÖrne!!

Postat av: Eva

Ja, jag hörde från dom att konserten hade varit väldigt bra! :) Men jag hade varken tid eller pengar för att åka. De är ju ändå en resa på 70 mil från mig. :)

Den bästa konsert jag nånsin har varit på var förra året. Då såg jag U2 på Ullevi, underbart bra! :D

Postat av: Eva

Just ja. Glömde svara på din fråga. :) De konstiga me tidningen var att de var måndagens dag o datum i den, men tidningen kom i lördags. Så dom var 2 dagar före sin tid. ;-)

Postat av: soffie

oj va du har varit vild:)

kram

Postat av: Blondiie was here=)

Jodå jag var där.

Var deras vakt så satt vid deras louge från 15 och sen tills dom lämnade Ullevi. Så satt å chilla med bandet =)

Dessutom blev jag hög som ett höghus då flera i deras crew rökte på som satan å då jag fick sitta där så blev jag ju med utsatt för skiten, men dt gick bra=)

Så satt mest å kollade när dom var klara å hade duschat å gik runt i en liten handduk runt höften, hahahaha

Postat av: Madeleine

HiHI, Ja säger då det..ler vart får du allt ifrån, att läsa din blogg är en av mina bästa stunder på dagen....



Du fick i alla fall visa tjejerna att du är en jäkel på att riva loss...



Kramen på dig vännen...

Postat av: Linda

Vad tyckte frugan om att så snygga damer hängde efter dig då? Måste vara jobbigt att aldrig få vara i fred ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback