En varm lördag.


Lördag morgon så var jag och besökte Magnus i sin atelje,han målar sina tavlor och trivs med livet,nu har han utställning på Plaza i Karlstad och nästan allt han målat har blivit sålt,så det rullar på för honom.





Lite senare åkte vi hem till Kil och tog en vilmarkstur med fin utsikt över fryken,det var ca 32+ i skuggan så det var i varmaste laget men Magnus fick nya bilder i sitt huvud som han ska måla längre fram.

Efter utflykten blev det bråttom hem till mig för kl17 så kom Magnus familj och min dotter och Ella för att äta och vi hann faktiskt grilla allt innan dom dök upp,det blev kött och majskolvar med diverse tillbehör och sen fick det bli lekparken en stund och efter det drog sig magnus tillbaka med en öl och vi tyckte att det var en lyckad dag vi hade varit med om.


Kommentarer

Postat av: Diana

Härliga bilder Björn!

Ni verkar ha haft en fullspäckad och samtidigt fantastisk dag. Gott!! =)

Kram i solen // Di

Postat av: Syrran

Såg ut att ha varit en riktig toppendag! Grusgropen i 32 grader kanske var i varmaste laget. I dag verkar det inte bli så. Här regnar det just nu. Kram!

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så mkt :D ha en asbra dag :D

Postat av: anki

jisses, ja, här är det uppåt 30 grader både igår och idag, fast idag har vi fått en rejäl skur och åska.. blev lite svalare direkt efter men nu är det lika kvalmigt och varmt igen.. t om jag svettas och då är det varmt kan jag säga... :-)



härliga bilder, vad vackert landskap.. så kul att han får sälja sina tavlor dom är så vackra :-)



undrar om det inte blir mer åska och regn här,, blev stört mulet nu... gillar inte åska hm, blixten gillar jag inte



ha en skön söndag

Postat av: soffie

å va fina bilder å härligt ni haft det!!!

Postat av: Matilda

Åh, den är paletten med färg blev jag förälskad i.

Postat av: Daniel

Ser ju superhärligt ut!!!



Härligt kreativ han e!

Postat av: Anki N

Haj!!

Vad kul att alla målningar säljs, de e kul när man tillverkar o skapar och folk gillar!!

Ja ni verkar ha haft en varierande o trevlig dag.

E de semester nu tros? Ja för dig menar jag, själv har jag ingen, de var många år sedan. Jag har ett bra jobb utan semester.

Kramiz Anki N

Postat av: Diana

Tjingeling kompis! Hur går det?? Är du beredd att få besök om två veckor :D eller rättare sagt, hinner du fixa fram en liten gatuplats med tillgång till ström för oss till fredagen den 16:de eller lördagen den 17:de Juli ?

Kolla upp det hela och hör av dig. Vi har nämligen fler bud åt detta håll så vi skulle kunna dyka upp dessa datum :)

Kram Di


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback