Inget viktigt att medela.


Nu börjar det se riktigt prydligt ut här hemma,alla häckar mm är klippta till och med min egen,haha



FBK börjar smyga sig på i mina tankar så igår när det regnade gjorde jag ett litet konstverk med Löfbergs lila och lite mat, för hur man lagar den vet jag inte men blev riktigt vackert.


En av mina vänner har fått nya glasögon och ville jag skulle testa dom och det var ingen lek kan jag meddela,det finns snart inget privatliv och hemskt att veta att han tittat på mig länge innan jag fick se hur dom funka,ska det behöva finnas sådana glasögon?


Kommentarer

Postat av: Ninni

Snyggt konstverk:)



Vet knappt om jag skulle vilja ha såna brillor, vem vet vilka otäckheter man kan få se..haha



Ha en skön dag, kramen



Postat av: Kadri

tänk o ha såna glasögon

Postat av: Sarah

Haha, såna glasögon skulle man haft i trängseln på dansbanan igår ;)

Postat av: anki

skönt med ny klippta häckar, t om din egen ;-)



häftiga glasögon, blir nog rusning efter såna nu när du avslöjat att det finns. :)



varmt här idag, ska dona lite ute på tomten,, :)



ha en fin dag

Postat av: Anki N

Oj vilken häckprakt!! Ditt matpaket var bara för läckert, ett redigt skönt o vackert konstverk, vad du kan!



De glasögonen vill man inte ha....hua för att se folk så där hela tiden, inget spännande alls. Jag är för spänning vad de gäller var folk har under kläderna med.



I afton regnar de lite hos mig igen, annars har de varit fint mån o tisdag. Kramiz Anki N

Postat av: Gabriella

Näää! Inga såna glasögon, tack! Folk hade tex. fått slag när de såg mig!

Snygg häck du har! ;-)

Postat av: Eva

Haha! Vilka roliga glasögon. Tänk om alla skulle gå runt med såna i verkligheten, då spelar de ingen roll vad folk har för kläder på sig. ;-)

Postat av: Katrin

Du har så rätt så! Snygga häckar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback