Så blir det här med.Häftigt.


Nu börjar den första generationen av punkare och annat bli gamla och visst ser det häftigt ut,ingen ovanlig syn i England och snart samma sak här,tänk vilken utsuddning av generationsgränser det blir , mindre med bråk o alla har samma värde,dom gamla punkarna kan berätta om vad som hände när Six Pistols mm var på topp,undrar jag om inte jag är en grym hårdrockare när det är dags för hemmet och då kanske alla silikontuttar börjar röra  sig igen på alla gamla tanter som bor där,vad tror ni,hahah.



Inte F ser detta ut som något bättre alternativ med tanke på att dom här 2 är ca  35 år,man fattar vilka som haft det  roligaste  livet,men inte kanske det bästa?


Kommentarer

Postat av: Eva

Ja, de är jobbigt om de är så varmt så man inte kan sova. :-/

Vi har rätt så svalt i lägenheten, trots värmen. Men köpte en AC förra sommaren, ett av dom bästa köp jag gjort! :D



I Tyskland var de ännu varmare än Sverige, hade 34-38 i skuggan varje dag i en vecka. Men en dag var de bara 31, då kändes de nästan svalt om man jämförde med övriga dagar. :)

På natten var de 27-28 där, men som tur var så sov vi gott ändå, förstår inte hur, men kanske var helt utslagna av värmen :)

Postat av: anki

du kommer då på och hitta allt också :) ja det kanske blir färgglatt på hemmen....



hett, varmt, kvavt, huvudvärk, svettigt och nä, jag lider.. men samtidigt skönt för kroppen blir mjuk och skön :)



tycker inte det stämmer riktigt med trädlärka, men jag är ur dålig på fåglar, har satt ut den på artportalen så får vi se vad dom säger där :) du har säkert rätt att det är trädlärka..



nu blir det tv..



ha det skönt

Postat av: Anonym

usch va de såg ut,

Ha det gött i värmen å hoppas du kunnat sova gott,

Postat av: Sarah

Skönt att man kan se sig som en rätt fräsch 35+ tjej ändå, i jämförelse med den sista bilden ;)



Jo jag har det bra och det är mkt nu, blir mer bloggläsande och skrivande när regnet kommer, om det kommer.

Postat av: Madeleine

HaHa!! Kontraster helt klart.. Ja inte ä det svårt att gissa vilka som har levt livet och haft kul och vilka som har varit lite allvarligare i sin vardag..



Tror nog att jag vandrar linjen emellan de där två kontrasterna..



Ha det gött!!

Kram på dig

Postat av: Ninni

Hihi vilka sköna bilder! Menar du att dom bara är 35 år på den sista bilden??

OJ OJ!!



Tack gulledej för goo komplimang, jag suger i mig!

Fick komplimanger i Turkiet också men dom tror jag inte så mycket på:)



Ha en skööön dag, kramen

Postat av: Ingmarie

Lika trevligt inlägg som vanligt...Ska berätta något för dig som jag hoppas att du blir grön av avund på!

Vem tror du satt på första parkett på Club Zebra i Kristinehamn när just Sex Pistos gjorde sin första o enda spelning där????

Just det självaste fru Jacobsen!

Hade inte riktigt åldern inne men slank in mellan vakterna(som hette Bassen o Anders o alltid var så trevliga!)

Tror bestämt jag t o m har biljetten kvar någonstans i gömmorna!

Allt gott dill dig från "punkarfrua"i Västanbäck



PS Rambo hälsar!

Postat av: Eva

Ja, herregud... jag har ofta undrat hur jag kommer se ut när jag är 65-70 år. Kanske sitter där i en tajt leopardmönstrad klänning och tycker jag är jättetjusig :-))

Min mamma tycks tro att bara för man är pensionär så är det typ grått och beige som man ska klä sig i. Varför? Jag fattar det inte. När jag var i USA (1987) så tyckte jag det var så häftigt med alla äldre som klädde sig så ungdomligt och fräscht. Tyckte det var ett sundhetstecken helt enkelt.

Hoppas du mår bra och njuter av sommaren!

kram,

Eva

Postat av: Anki N

Haha...ja vad ska du välja?? Kanske finns de fler skojiga alternativ när vi kommer in i den där åldern så de e dax för hemmet ja om de äns finns några hem då, de vet man ju inte. Utveckligen går fort o det gör avväcklingen oxå. Jag har faktiskt haft dagen generation punkare här idag. Hon har lila hår o är så söt så, en granntös som hjälp mig lite i ladan. Så ja när jag blir stor kanske jag oxå färgar håret lila, eller möjligen rosa,

Kramiz Anki N

Postat av: Matilda

Häftigt. Fascinerande och det visar att åldern spelar ingen roll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback