Lite konst och annat.


Nu har min vän Magnus varit på konstskola under en del av sin semester och fått lite nya vyer om hur man kan måla och utvecklats lite till,här är några av hans senaste tavlor och ni ser vad han ser laddad ut.





Själv har jag varit på auktion i regnet och kunde inte motstå att köpa denna lilla behändiga grävare,undrar om jag får sparken nu för jag köpte den i Byggbolagets namn och som ni ser så finns loggan redan där,kan bli jobbigt för mig när räkningen kommer till kontoret men den är bara på 218000 och kanske den kommer till användning,gode gud! vad har jag gjort.


Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så ,mkt:)

Postat av: My

Var ska du gräva med den då? Sandlådan? Eller nåt nytt projekt i trädgården? ;)

Och fin konst!

Postat av: Anonym

hmm konst är svårt tycker jag men de 2 sista bilderna tyckte jag va fina,kul "leksak" du har köpt då:)

Postat av: Madeleine

Inte fel att gå på auktion när man gör kap..

Här har vi äntligen fått tebax vårat ordentliga internet... xtra skönt att ha det tebax när skyn har öppnat sig och regnet bara öser ner..



Hoppas att du har en bra semester och verkligan kan koppla av och njuta..



Stor kram på dig.

Postat av: Sarah

Vicken fin liten leksak :P

Postat av: Ingmarie

Be om manna från himlen så klart!

Lätt som en plätt....



Kramen från mig o Rambo

Postat av: Anki N

Äch lite får de allt stå ut med att man handlar på företagen man tjänar...........söt liten sak !!!

Vilka konstverk, får spara hem bildern o se om jag kan tolka dem, alltså se vad de innehåller. Minns en tavla en kompis hade, vi såg aldrig vad en föreställde men en kväll på förfest innan utgång studrade vi den tillsamman ett helt gäng - oh då såg vi. En ren porrtavla där fanns hur mycket som helst om man bara tog sig tid o tittade.

Kramiz AnkiN

Postat av: Gabriella

Jamen, de måste bara bli lika förtjusta! Fin liten grej!

Läste precis på nätet om skyfallen i dina trakter, det verkar illa! Här tittar solen äntligen fram igen.

Postat av: Ninni

Ja förmodligen får du sparken..då får du bo i den lilla grävaren för du kommer att förlora hemmet för du får ingen lön..eländes elände:)



Vilka fina tavlor!! Förlåt att jag inte ringt, men det har varit så mycket ett tag.



Men nån gång ska vi väl få till det:) Stor kram

Postat av: anki

gud vilka snygga tavlor han gör :) så himla kul att se..



ha ha ha, ja det är kanske bäst du håller dej oanträffbar när chefen ringer :) men otroligt söt liten grävare, jag gillar miniatyrer av både maskiner och verktyg,, mini skifnycklar etc :)



mulet här, men varmt, inte just något regn igår, lite muller men vi klarade oss bra...



ha en fin dag.. :)

Postat av: Thalina

Hej! Det var längesedan jag skrev något men får lov att tacka för ditt fina erbjudande.Men nu åker nog särbon och jag till Öland när den värsta turistströmmen åkt hem. Men du , jag hoppas att vi kan komma en annan gång.Skulle vara så roligt att ses och jag hoppas att din familj och lilla Ella mår bra. varma kramar Thalina

Postat av: maria

Ha ha, en grävare kan man alltid ha användning för :)

Fin konst din vän har gjort. Gillar blomman i mjölkkannan :)



Må så gott !

Kram

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, tokfrans där. Nu är Darth synlig på bloggen igen ;-)

Hoppas du har en fin sommar

Postat av: Eva

Ja, kanske skulle skaffat såna glasögon då. ;-)

Gillade den sista tavlan. :)

Hoppas din helg är toppen!

Postat av: Eva

Hej vännen! Ser att du också varit ute och kört i regnet :-)

Fast jag har varit ute och kört på små leriga vägar på Gotland också, så bilen ser för hemsk ut. Lera på utsidan och en massa sand inuti... Känns som man fått med sig en hel strand hem.

Tror jag Får skaffa en jeep till nästa semester :-))

Kram,

Eva

Postat av: Madeleine

Hoppas att du har det gött på semestern trots att vädret inte har varit det roligaste.. Men njuta kan man ju göra ändå och kan ju bli lite xtra mysigt att ta det lilla lugna när det regnar utanför...



Här har vi haft lite bio tid... kvällens film blir Inception...



Kramar på dig vännen...

Postat av: britten

Hej min vän..nu har jag läst ikapp här inne...Å vad fina tavlor var kan man köpa dom....kram

Postat av: Linda

Blomtavlan var mycket fin, det kan du hälsa :) I övrigt är nog de andra konstverken lite för konst(iga) för min smak ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback