Kristinehamn.


Nu har man varit en vecka i Kristinehamn och jobbat,vi bygger om en resturang på det nedlagda regementet,det är fullt med företag och annat i alla gamla  kaserner,ovanligt gatunamn man jobbar på,vi är inte många som jobbar nu,nästan alla har semester men dom skulle veta vad dom missar,vi har fin utsikt över poolen när vi sitter och äter så miljön är det inget fel på,själv ska jag jobba nästa vecka oxå innan semestern börjar,det ligget en camping ca 150m från bygget det kan bli så att jag hyr en stuga där någon vecka och går till jobbet o badar i poolen jag med,LaptopNicklas tror jag hänger på han  oxå.Det blir  lite dåligt med bloggandet nu för det är så vackert väder så man vill va ute och njuta av sommaren,ha de gott alla som läser min blogg.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha...ser att du inte är på "bättringsvägen" när det gäller lättklädda flickor ;)

Postat av: Anki N

ler, aha, så fin utsikt så du kanske hoppar över semestern. Eller nja hyr en stuga intill då.

Ja nu står bloggvärlden lite still, för vem vill sitta vid datorn när sommaren hägrar? Ska vara jag då som MÅSTE, de e ju mitt arbetsredskap. Man får förena nytta med nöje så går det som en dans.

Ha´t gott i solen!!

Kramiz Anki N

Postat av: Madeleine

Vi var en tur till Kristinehamn i måndags..



Ja datorn får att komma i andra hand nu när solen skiner och vi har det varmt och gött..



Sommaren är kort!! men så underbar..



Stor kram på dig och ha det nu så gött!!

Postat av: anki

se där,, härliga bilder :)



ja man är mest ute den här årstiden :) ta tillvara på ljuset och naturen .. .fast idag har jag röjt gräs och städat....



ha en skön kväll

Postat av: Anonym

Hej vännen

fortsätt att rösta på min lilla söta bild, det är direkt länk så ta ca6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Postat av: Katrin

HAha okeeeej grymt :D Jo fest var det allt! Har du varit där?

Postat av: Syrran

Hej!

Jag läser din blogg, denna gången strax utanför Luxemburg. Jasså år du i Kristinehamn nu och jobbar? Jag är uppsagd ja! Efter 30 år!

Så nu är det dags att bli något annat! Kram

Postat av: Ninni

I Kristinehamn minsann och på Bättringsvägen är du också..haha.



Försök inte att slå i mig att det ligger en pool vid regementet!!



Ha det gott.kramen

Postat av: Eva

Det gör du helt rätt i! Bloggandet kan vänta :-)

Kram,

Eva

Postat av: Madeleine

Kikar in och önskar dig en bra dag.. Semestern närmar sig så du får njuta av lite ledighet..



Ha det så gött!

Kram

Postat av: Anonym

vilken rolig skylt å kan förstå du njuter av det vackra vädret med de fina damerna i poolen:)

kram

Postat av: Madeleine

Hoppas du har haft en riktigt bra lördag.. Här har vi haft en riktigt skön varm dag...



I möra blir det antagligen en loppis runda kan jag tänka mig...rundan går nog mot skived och upp mot stöpafors...



Kramen på dig..

Postat av: my

Förstår de`` Klart man vill njuta av sommaren och rumpor och annat eller hur!! Kramis :O)

Postat av: Henke

Hej Björn är inne och sladdar lite på ditt "magazin"trevligt,men du måste tala om för mig på m,åndag vart den där poolen är för den har inte jag hittat på 42 år här he he trevlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback