Vad onödigt.


Kanske dags att tänka lite på att det finns liv som inte har 42 i skonummer,så jäkla onödigt att detta hände men hoppas det kommer till kännedom för dom som sitter och bestämmer storleken på hålen i brunnarna,men dom har säkert ca 2mille i årslön och en fallskärm på det dubbla så då kan det bli så men hoppas det inte hänt i här i Sverige men man vet aldrig.Har haft fullt upp med allt och lite till så hoppas ni förlåter mig för att jag inte hunnit med mina bloggrundor men kul att ni inte glömmer bort mig,idag har jag skottat av altantaket för det ska bli töväder på onsdag och det var ca 40cm  så det var nog bra att fixa det.


Kommentarer

Postat av: Ingmarie

Man ska inte vara så säker på att det inte hänt i Svedala...allt kan hända här!

Alt gött till dig från fru jacobsen och Herrhagspöjken!

Postat av: anki

usch vad hemskt, jag hoppas byråkraterna tänker efter lite, ja med sina löner och fallskärmar så borde dom vara felfri...



ibland hinner man inte med bloggen som man vill,, ja vi skottar aldrig av några tak här, altan taket är rejält byggt, dubbla tak så jag hoppas det håller,, :-) skönt att du fick av ditt, ja det är rejält med snö och blir det tö väder så blir det ännu tyngre samt att det bildas en stor is närmast taket..



ha en skön kväll

Postat av: Anonym

neej va synd,

å hoppas du haft en mysig helg,det har vi haft solen va ju framme igår å tjohooo va glad jag blir då,

Kolla gärna in min dotters inlägg idag hos mej,

kramen

Postat av: Ninni

Nääää va hemskt..stackars andmamman vad hon undrar var hennes bebisar tog vägen.



SNYFT!!!



Ha en fin söndag, när åker vi till Island?? kramen

Postat av: Anonym

Sv: Ja, jag får jag ta och rätta dig lite. Jag var som tonåring lite nyfiken på att läsa spökhistorier och sånt - men så är det ju med nästan alla ungar. Det är därför Stephanie Meyers böcker (om vampyrer och sånt) är så otroligt populära. Men, det var DÅ det. Som jag skrivit i min blogg så trodde jag inte ens på spöken när allt började hända 2008. Det var därför jag blev så chockad. Och flera personer har sagt att det var aktiviteterna i källaren (hos det där företaget) som triggade igång allt. Det är också vad jag tror själv. Jag flyttade och det blev faktiskt lite lugnare. Men, jag har insett att jag är mer mottaglig än andra och därför känner sånt som inte alla andra märker av.

Kursen går jag för att kunna hjälpa mig själv. Jag tycker inte om att behöva vara beroende av andra. Det handlar alltså INTE om att jag tycker det är roligt. Men om nu någon kontaktar mig och ber om råd och hjälp - då försöker jag naturligtvis göra vad jag kan.

DET känns bra, att kunna ge tillbaka. Med tanke på all hjälp jag själv fått. Jag jobbar annars heltid och har fullt upp med att hitta ett nytt hem. Så jag har verkligen inte tid att grotta ned mig i det här med spökerier. Men som jag sa, om någon ber mig om hjälp - så försöker jag naturligtvis ställa upp. Det är också syftet med min blogg, att på något sätt vara bollplank till andra som upplever liknande saker.

Postat av: britten sa

näääfyyyyy så hemskt ..nu fick jag ont i magen..stackars stackars andmammam......kramiz

Postat av: Linda

Ja, gisses.... Tänk vad livet kan förändras över en sekund...

Postat av: Sarah

Snopet - fy vad hemskt, hoppas det var vatten i brunnen!

Postat av: Gabriella

Oj, stackars di små liven! :-(

Ang. min kompis krönika och det du skrev med att du tycker det går utför i Sverige, så hör jag tyvärr väldigt ofta samma sak från släkt & vänner i Sverige. Det är faktiskt en av anledningarna varför jag tycker om att bo här nere - här känns det som om allt blir bättre och bättre, det finns en sån positiv boom i luften. Massvis med problem kvar att lösa, men det går definitivt framåt och det blir trevligare och trevligare för varje år som går. Fast jag hoppas att det kommer vända för Sverige också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback