Lite Ullared.

Vill aldrig mer höra deras skratt och röst,jobbigaste tanter jag sett på tv.


Att va gift och dela livet med henne vore värre än den värsta mardröm

Värre än allt annat jag sett som personligheter,kan det va en ren slump att så många dårar var där på samma gång som tv.

Vad finns att säga?

Om han är som i programmet så är han en av Sveriges trevligaste chefer,vad har ni för uppfattning om dessa  varelser?Här är själva kungen av hela serien,hur står han ut med den tanten och glad är han ibland,en gåta för mig.



Kommentarer

Postat av: Ninni

Haha ja vilken mardröm att vara gift med henne...urk!



Ja skrattande damer..lite jobbigt i längden. Och denna hemska mamma med sin bögiga son..jag har inget emot homosexuella men han är ju fjantig!



Kramelikram så här på söndagen..

Postat av: daniel tuppen

Haha du har så rätt så! många stjärnor på samma gång i ullared... skoj att se! syns imorgon! (måndag)! ha de gÖtt!

Postat av: Marina

Ja var får de tag i dem?? Och varför ställer de upp? Fattar de inte själva att de gör bort sig!



Vi har också haft fullt upp med att hjälpa sonen att flytta, eller rättare sagt packa och köpa diverse möbler och pinaler. Han flyttar in i morgon.

Ha en bra kväll.

Postat av: anki

ja jisses, nu kände jag inte igen alla där eftersom jag bara sett ett par avsnitt av Ullared, men hon som handlade för drygt 50 000:-, nej tack, henne vill inte jag bo med heller.. handlar hellre än åker på utlandsresa,, jösses,, är det inte kompromisser man ska göra i ett äktenskap? men inte där inte.. :-0



ja men skenet som trevlig chef kan bedra.,, :-)



-21 här nu, räcker med kyla nu tycker jag, vill kunna vara ute med hundar och kamera.. går inte i denna kyla.. :-)



ha en skön kväll

Postat av: Sarah

Hallå där!!

Jag brukar faktiskt åka till Ullared och jag är ju helt normal...eller? ;)

Postat av: Anonym

ja herregud villket folk,Jag avskyr shopping så jag har aldrig satt min fot på Ullared å kommer nog aldrig göra det heller:O)

Postat av: Lena

Go kväll,

Ullared har jag sett i verkligheten, men tv-serien näpp där går min gräns. Hellre sitter jag med svart tv. hehe



SV: PPP

Postat av: Linda

Haha, jag tycker du gjorde en riktigt bra sammanfattning av del hela :) Det ska dock tilläggas att lagerkillen numera blir överöst med kärleksbrev. Varför kan man ju undra? Men han kanske har oanade tallanger ;p

Postat av: Daniel

ja jisses ja, över min döda kropp man skulle va me i det programmet!!!

Postat av: Sigge

Jag trodde du tyckte om Ullared. Vi har ju jättetrevligt när vi

är där på somrarna. Jag ser alltid fram emot de 2 veckorna

som du och jag är där.

Postat av: My

Hihi ja på Ullared hittade de visst många dårar i den serien...många orginal!

Postat av: Emma-Pemma

haha, ja Ullared fick en verkligen att skratta... och ibland ( läs ofta ) fick det även mig att sitta & skämmas... Sååå pinsamma människor det finns! Helt galet!



Hoppas din helg varit bra!!



Å du... du är inte alls knubbig, behöver inte sättas på diet...

" Bara mer Björne att tycka om ". ;))



Kram.

Postat av: madeleine

Ja man kan ju undra vart de får tag i alla dessa personligheter.. Att de kan få göra tv av vilken skit som helst...hmm!



Önskar dig en riktigt bra måndag.. Många kramar

Postat av: Ulrika

Hahaha, jag kollade den serien. :) Förstår inte var de hittar alla men man fick skratta mkt iaf. :)

Inte konstigt maken dövade sig med diverse olika ´starka varor. ;)

Tack igen för dina tröstande kommentarer.

Det är lite jobbigt nu men jag vet att det vänder.

Världens största kram till dig min fina och goa kompis i Kil.

Postat av: Thalina

Nej det blir nog ingen sommar i år, så vi får nog börja tänka på den där resan till den vackra ön där det alltid är sommar.Här ska det bli mer snö igen.Kram Thalina

Postat av: Blondiie was here=)

jag har träffat chefen och han ÄR så jäkla tervlig!

Stor empati å gör allt för sina kunder, man ser han ofta på golvet dä han hejjar å hjälper sin personal!

Postat av: Wille

Hoppas allt är bra med dig kompis, jag börjar också lessna på snön. Det är Challe på bilden i den röda tröjan.



Ha det gott



Mvh Wille

Postat av: Gabriella

Haha. Jag kollade ju aldrig på serien. Men jag har heller aldrig varit på Ullared. Nu är jag riktigt glad för det!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,



Ja låt oss åka till Ullared och köra livet ur de stackarna. hehe Tänk vad bra vi skulle platsa i tv-serien. hehe



sv: Tack för ppp. PPP till dig också!

Postat av: Anonym

gonatt min goa Björne

Postat av: Anki N

Jaha du...jag har faktiskt inte sätt programmet, men jag kan tänka mig. Jo jag såg fem minuter av ett avsnitt innan vi åkte dit i höstas. Kan tänka mig resten...haha...Det finns folk till precis allt. Så är det bara. Dessutom finns de ju det som gör vad som för att få vara med i TV.



Men ägare - ja han tjänar stora pengar på denna extra reklam han får via TV. En dagskassa från Ullared, de skulle inte jag säga NEJ TACK till.



Önskar en fortsatt goe vecka.

Kramiz Anki N

Postat av: simone

sV: Haha tantig, det var bästa kommentaren hitills :)

Postat av: Marina

Skriv snarast ett nytt inlägg, så vi slipper se ``Ullaredsmänniskorna´´. ;D

Ha en bra kväll.

Postat av: madeleine

Tackar så mycket för din grattis hälsning.

Ja det stämmer att kylan och snöfall suger ur all ork ur kropp och själ..

Det får i och för sig gärna vara kallt men då i samband med solsken så man kan njuta och ladda batterierna..



Hoppas att du har haft en bra tisdag..



Kram tills vi hörs igen..

Postat av: Malle - Hockeyfru

vilka original man finner på ullared..funderar på att åka dit o hänga en heldag för att få se dessa "muppar" in real life! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback