Lite nya tokerier men ändå kloka.

Märklig unedörnsking

Eilngt en unedörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn
roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det edna som är
vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan
stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea
broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Visst stämmer det,så kanske vi skulle skriva lite blogginlägg på detta sätt och få lite nya ideer.


Gå inte på detta tjejer för det är alldeles för kallt ännu men till våren så kanske det funkar utan några frostskador.


Kommentarer

Postat av: Anki

Ja jag tror jag väntar lite....

Postat av: Daniel

Ok bra att veta.. e ju så fnittrig av mej å tappar lätt mina trosor!

Postat av: Thalina

Det var ju lätt att läsa trots omkastade bokstäver.Jag har nog lite varmare kläder nertill nu hahahaha för det är kallt och snöar här.Kram Thalina

Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Haha den var bra xD



Och lite coolt det där med texten där uppe, det gick ju faktiskt utmärkt att läsa!

Postat av: LINDA

Jag gör som Anki ;)

Postat av: Eva

Alltså jag jobbar ju med media, så jag kan bli himla irriterad på dålig/slarvig stavning :-) Fast ok, jag slinter ju också på tangenterna ibland. Verkar vara vanligt bland unga tjej-bloggare annars, det här med att det inte är så noga hur man skriver...

Nåja, trosorna får allt hänga med ett tag till :-)) Idag var det -15 grader så jag hade dessutom tights + överdragsbrallor. Man vill ju inte få frostskador!! :-)

kram,

Eva

Postat av: britten sa

ja huvvaligen jag väntar...

Postat av: Malin

Visst är hjärnan fantastisk??? Had hoppats hinna träffa er något under mellandagarna, men icke! Hoppas allt är bättre nu i alla fall...kramiz m

Postat av: Anki N som flyttat

Sanningen är att så blev min blogg till slut...virrevarra...haha. Japp så nu har jag flyttat - hoppas du kommer o hälsar på.

Kramiz Anki N

Postat av: anki

toker där :-) ja visst gick det att läsa texten någorlunda normalt.. :-)



-25 här nu,, bbrrr var lite kallt när jag var ut med vovvarna.. hade inga vantar på men väl mössa och täckjacka... :-)



ha det skönt

Postat av: Malle - Hockeyfru

Woohoo!! :D

Postat av: Marina

Jag har läst det där förut, men det är lika fascinerande varje gång! Jag som köpt något mer påklätt..nu har jag nog gjort bort mig!?

Ha en bra kväll. :D

Postat av: Petra

haha bröllops natten hade vi ju inte hemma ;-) hoppas du får en trevlig helg. kram

Postat av: Blondiie was here=)

Hmmm vadå? menar du nu at jag måste sätta på mig trosor? jaja får la göra det=)

haha

kram

Postat av: Simone

Fascinerande med texten där alltså :)

Postat av: Diana

Det funkar utmärkt....texten alltså haha!!

Ha en fin fredag och en toppenhelg.

Kram Di

Postat av: Mariell

Har kan jag ha panty dropping day,men vet inte omjag ar sugen pa det nu...haha....for slitsamt. hotellet ar fullt av overklassryssar och de gor av med massa pengar hela dagarna, slitsamt for oss andra....kan ju k;ra troslos under byxorna det klart....haha...:P



Synd om din son dar, jag forosker sola sakert. enbart en, max tva timmar at gangen och sedan anvander jag alltid solskyddsfaktor. men nar man ar har sa lange hinner man fa en fin frasch halsosam farg anda. mycket bra. jag hoppas att det inte ar for illa med din son.



nyar blev tyvarr utan skumpa, det fick bli lite rodvin istallet. men det var roligt anda. nytt och spannade att fira storhelgerna har.



sedan det dar med odet och magkanslan. sa tror jag inte att det magkanslan vagleder dig till inte kanske ar samma som magkanslan vagleder mig till. du vill ju inte lamna ella, din fru, familj och ditt jobb.....menade ju lite mer att vad man an vill sa kan det handa.



inte behover det vara att fa ett jobb pa maldiverna. det kan vara att ga ner i vikt, det kan vara att kana sig lycklig varje dag. om man vill sa hjalper ens undermedvetna en i ratt riktning. sa jag menade lite dar.



lessen jag ar sa seg med att titta in och svara pa dina kommentarer snutten. men mina webblasare har lagt ner, och sedan ar vi bra busy nu. mycket mycket och mycket att gora har i paradiset.



ta hand om dig snutten.kram kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback