Lite konst.


Min arbetskompis Magnus hade vernisage på jobbet igår,han har börjat en kurs i oljemålning mm.Tycker han är duktig på att måla   och tavlorna är finare i verkligheten än på bild,fotade dom med mobilen så det blir inte så bra kort då alla gånger.Konstnären själv är det som sitter och myser på bilden.Nu har jag jobbat 2 dagar och fått igång kroppen  ,på måndag börjar jag på ett nytt projekt,vi ska bygga om en hel del på PLAZA i Karlstad så nu är jag i hotellbranchen igen,jag ska försöka hinna med en bloggingrunda idag och se vad ni haft för er i värmen.


Kommentarer

Postat av: Ninni

Ja dom är fina!!



Det är väl gott att få ha arbetsplatsen så nära hemmet..ha en fin dag.kram kram

Postat av: Sarah

Hälsa och säg att tavlorna var jättefina!! Jag skulle också kunna få till nåt mer en streckgubbar.

Postat av: Malin

Hörde talas om konstnären!! Jättefina tavlor, verkligen!! Något jag skulle vilja klara är att måla...ha en fin lördag! Kramiz m

Postat av: Agnes

Han var ju jätteduktig! Allt bra med dig Björn? Det var ju ett tag sen...Kram

Postat av: anki

jisses människa,, vilka tavlor, jag kan knappt få ihop en streck gubbe.... dom där kan jag väl tänka mej att ha på väggen.. :-) han måste ha utställning... hur sjutton kan man måla hästar så bra? suveärnt duktig.. hälsa målarn det.. :-)



kallt här fortfarande... inget fotande här idag.. :-) kurar inne och eldar i vedspisen..



ha en skön kväll

Postat av: anki

Postat av: anki

stämmer bra att jag låg på marken.. ja låg på rygg, gör så ibland för det blir jobbigt att sitta och stå hela tiden och upptäckte att det går att fota så också, tog på hackspetten men han blev upp och ner :)



men vad avis jag blir på sonen, valsafari,, fasen vad sugen jag blev,, späckhuggar safir i norge har jag funderat på.. älskar valar.. vad härligt att dom trivs.. och varma källor, shit, jag vill också dit :-) ja det är såna ställen man ska åka till och inte åka för att ligga på en badstrand alla dagarna,, man ska ha lite upplevelser.. hälsa så gött när han ringer :-)



oj vad kallt ni har haft det.. -18 här nu tror jag, ja det blir lite långdragit med kylan.. men det vänder nog snart hoppas jag :-)



ha en skön kväll

Postat av: Anki N

Psssssssss...kan du be honom komma hit o måla av mina hästar?

Kramiz Anki N

Postat av: Anonym

wow va fina de är himla duktig!

Ha en myssöndag

Postat av: Thalina

Så duktig han är din konstnärsvän och jag gillar mest den översta tavlan. En del de kan. Hoppas att allt är bra. Kram Thalina

Postat av: britten sa....

Men hallå ! jättefina tavlor....sk han inte ha utställning?..kan tänka mig att dte är skönt tt få vara på hemmaplan...kramiz

Postat av: Revolverbritta

Det var en duktig karl. Jättefina!

Det är verkligen en konst att kunna. Blir lite avis....

Kram i kylan!

Postat av: Ingmarie

Jasså det blir Plaza som du tar hand om nu,ta det varligt...Där har jag haft mycket trevligt!

Här nere är det ett satans väder,längtar till solen i Karlstad!



Ha det gött önskar fru Jacobsen o Herrhagspöjken

Du får väl hälsa till din kompis Picasso!

Postat av: Marina

Rena Piccasso! Eller kanske Van Gogh!? Nej han skar ju av sig ett öra... Bra bilder.

Ha en bra kväll. :D

Postat av: madeleine

Va duktig han är din kompis på att måla!



Lånar Gubbens 3modem så jag kan kika in och säga hej till man favvo björne.



Tack för din hälsning i min blogg! Hoppas att du hade ett bättre avslut på 2009..

Stora kramen på dig..

Postat av: my

Vilken talang!

Och ang bilden nedan får man ju ta på sig liiite mer, men över, långkalsonger kanske...

Hoppas du haft det gott under veckan, kram på dig

Postat av: Ulrika

Självklart så antar jag utmaningen. Du är underbar och gör mig glad som alltid.:)

Ha en bra vecka, så skönt att du inte jobbar så långt från hemmet nu.

Kramar och godnatt.

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Jag har absolut inte tröttnat på dig!!! Bara tröttnat lite på värken så jag har koncentrerat mig på å klara vardagen med ett leende, men nu känne rjag att jag e på g igen :)

Hoppas du haft en go helg!

kramar

Postat av: Gabriella

Inte så pjåkigt!

Kul att sonen är på Island - jag försökte precis övertala min man att det vore en utmärkt ide' att åka dit nu, men han tyckte det verkade för kallt & tråkigt. Nu har jag mer fakta jag kan bombardera honom med!

Kul att du ska in i hotellbranschen igen! :-)

Postat av: LINDA

Kan man få lägga in om en beställning?

Postat av: Anki N

vänta här nu...har du vunnit storkorvan, packat väska o tant o gett dig av till varma breddgrader....menar de e lite tomt här...

kramiz anki N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback