Bara Plaza nu.


Idag rev vi disco dansgolvet- väggar mm,bakom väggskivorna  var det spegelväggar så undrar vad som är bakom dom och Thomas kryper i baren men är man röris så har man anledning till det,många rör och ledningar som ska dras om och kocken förbereder kvällens buffe,hissen på översta bilden är häftig att åka i man får en fin överblick av allt runt omkring,imorgon ska jag försöka ta en bloggrunda och hälsa på er men har haft fullt upp några kvällar och ikväll var det Ella och lite lek med henne sen blev det pizza och en öl,nu börjar Robinson och är fast i det träsket så måste kolla,ha en bra morgondag och Nenne hälsar och tackar för alla fina kommentarer,nu är han i Fiskebäckskil på kurs några dagar men hör nog av sig när han kommer hem.


Kommentarer

Postat av: Anki N

Oj vad ni river o bygger o ändrar. Här ska bli kanonfint sedan antar jag. Kanske skulle boka in Er så vårt hus o gård blir klart snabbare än om vi gör det själva...................

Önskar En underbar fredag.

Jobba lugn!!

Kramiz Anki N

Postat av: anki

måste vara skönt att kunna krypa på bargolvet av den anledningen, fördelen är att han mår bra dagen efter :-)



fina bilder, men hissen skulle jag aldrig åka i, hatar hissar, isch, men den är vacker och utsikten är nog fantastisk. :-)



oj vilken renovering ni håller på med, kul att se resultatet sedan..



här snöar det ännu, slutar visst aldrig här :-)



ha en skön jobbar dag

Postat av: Emma-Pemma

Låter som att du har det gott Björne, det glädjer mig!



Ser fram mot en mysig, lugn helg med mina Sessor. Nästa tors-söndag blir det en weekend i Hamburg, som kommer bli suverän på alla sätt & vis! :P



Massa kramar & ha en bra helg!

Postat av: Linda

Tycker du rätt person vann i Robinson då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback