Lite mjukis idag.


Denna helg har man varit morfar och det är inte det sämsta,vi har ätit godis-lekt kurra gömma och klättrat i snöhögar och haft det jättemysigt,i morse bakade mormor o Ella bullar och när dom var klara gled jag in och provsmakade ca 8 st och dom, va toppen,förövrigt så gillar Ella att klippa och av någon anledning så blev hennes skärp i tre delar men hon visste inte hur det gått till och alla barn måste få greja med lite bus ibland,bilden på rådjuret och haren tog jag med för det ser så gulligt ut   så är det ju ett fantastiskt  vackert möte i skogen,


Kommentarer

Postat av: madeleine

Vilka Härliga kort...



Tackar för dina varma och vänliga ord i min blogg... Det är verkligen ömsesidigt...



Hoppas att din mys dag fortsätter och vara riktigt mysig..



Många Alla Hjärtans kramar till dig vännen min..

Postat av: Ulrika

Tack, här kommer en stor varm kram, lite sent på Alla hjärtans dag.

Härligt ni haft det. Blir varm i hjärtat när jag läser om morfar och Ella. gott med bullar. :)

Varma kramar till min vän.

Postat av: http://covette.blogg.se

Tack detsamma :)

Postat av: anki

så söta dom är rådjuret och haren.. ja det är ju alla hjärtans dag och dom verkar ha hittat varandra :-)



ja men bus ska det vara emellanåt :-) kanske inte roligt precis för stunden men en stund efter.. om inte annat när dom blivit vuxna..



ha en skön kväll

Postat av: Linnéa

Sv: Va snällt av dig :D Jag har haft en super bra helg, låter som du haft det också :D

Postat av: Gabriella

Jättefina bilder, du måste ha haft en toppen helg med Ella! Tack för dina snälla & rara kommentarer. Hade en skit-allahjärtansdag (firas här med) eftersom min man är så nedrans oromantisk. Var trevligt att få dina hälsningar i alla fall - ser att du i alla fall hade en bra dag!

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Tackar =)

Hoppas du haft en supermysig dag!!!

Ta hand om dig!

kram

Postat av: simone

Riktigt fina foton :)



sv: Jo, haha.. du är en skön humor blandat med en fin personlighet, så när du är oseriös - då vet man ;P Hoppas ni haft en riktigt fin dag!

Postat av: Ingmarie

Tack för allahjärtns hälsningen......glömde helt bort detta igår!Var väl för deppig eftersom det inte gått bra på OS!



Ha det gött morfar!

Postat av: Marina

Härlig helg. Kul med kreativa barn!

Jag gillade också att klippa och greja när jag var liten, så det blir nog nåt stort av henne också!! ;D

Ha en bra dag.

Postat av: Malin

Låter somen riktig Björnehelg! Kanhända hände det som hände casper när han var i den åldern. Hittade hans nya byxor med ett antal klippta jack i. Jag grågade vad som hänt och han svarade: -Jag bara höll i saxen, men så tappade jag den, och precis när den kom emot byxorna, så klippte den till, igen och igen... Inget som dessa små liv kan rå för eller hur? Kramiz m

Postat av: Daniel

Härligt me gullagull!

Postat av: madeleine

Hoppas att du har fått en bra start på din vecka...

Här blir det en lugn start.



Kramen på dig vännen.

Postat av: Linda

Vilken busunge hon är ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback