Inget är sig likt.


Inget är sig likt längre,på jobbet sitter dom och addar på facebook och är i sin egen värd och när man sätter sig i bilen både till och från jobbet så är det -15-16 grader varje dag och det är 2 månader för tidigt men bara att gilla läget och gå vidare



Så här såg  scenen ut på torsdag morgon med fin parkett mm.

Några timmar senare har Svanelid och Orvar ändrat den till ett svart stort och hårt golv men Orvar har fått julstämning i sig så han har röda strumpor.

Jernberg och hans bråkiga son tar lite siesta mellan brottningsmatcherna 

Tack vare att Rolf ber på sina bara knän att dom ska sluta bråka så lugnade dom sig några minuter.


Till sist rundar jag av med en topplesbild av mig själv på taket till Knaust i Sundsvall och är imponerad  över hur fina bröst jag ser ut att ha men mest av allt så saknar jag alla vänner som jag fick där under mina 11 månader  jag var där men en dag så kommer jag och hälsar på er.


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Tack, du är gullig du! Du kanske får rätt :-)

Det har ju varit varannan pojk flicka innan så :-)

Kram på dig!!

Postat av: anki

känns sköt att du saknat mej lite här i blogg världen. Ska väl försöka hålla i bloggandet men det beror på om lusten faller eller inte. :-)



facebook, ja jisses, jag begriper mej inte på det stället, har tagit bort min konto som jag hade för länge sedan,, kom inte på själva grejjen med det.... håller mej till bloggvärlden istälet.. :)



mulet och -4 här idag, men imorgon ska det visst bli uppåt -17 igen.. glad så länge vi slipper töväder,, :-)



ha en skön måndag kväll

Postat av: Anki

ler, nä ibland är ingenting sig likt. Där du står på taket - de skulle jag nog inte våga, så då måste jag väl vara glad att jag inte har ditt jobb. Jag skulle säkert börja tro att jag kunde flyga och hur skulle de sluta?? hua.

Kramiz Anki

Postat av: Daniel

Å vännerna består! Och staden & vänner väntar!!

Postat av: Anonym

å va ni bygger å grejjar men fint gör ni,

ha en goo ny vecka å nu är det ju riktigt varmt med 0gradigt;)

Postat av: Agnes

Och vi saknar dig min vän.. God jul och Gott nytt år!:)

Kram Agnes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback