Kolmården.


Har varit en helg på Kolmården och här testar Ella sängarna på vildmarkshotellet,sängarna var bekväma och utsikten fin.



Delfinariet var det fullt med folk och vad delfinerna är kloka och vackra,synd att jag fick så dåliga bilder bara.

Hotellet var riktigt barnvänligt,ansiktsmålning  kunde man få när som helst, lekrum på varje våning,filmrum och i markplanet var det lekrum halva våningen så det var lika kul där som på Bamseland.


Pooler av alla de slag fanns det på våningar så jag o Ella bada och mormor tog kort,så nu är man sliten efter 2 dagar med bad och gått backe upp och backe ner i parken men vi såg allt utom girafferna dom fanns inte där dom skulle va,Ella såg en av elefanterna bajsa o kissa och det kom på benet så hon tyckte han var väldigt slarvig så sa hon titta det kommer bajs ur svansen,inte lätt alla gånger men en härlig helg har vi haft och inget regn kom det på oss men det hängde i luften hela tiden.


Kommentarer

Postat av: Gunbritt

Vilken härlig helg! Så många roliga minnen ni har att plocka fram senare!

Kram!

Postat av: Eva

Åh, vilken snäll morfar du är som åkte med Ella till Kolmården. Sånt älskar ju alla ungar. Själv försökte jag få med min dotter dit i år, men hon ville inte. Hon tyckte hon var "för stor" för det. Suck! Man får väl försöka hålla sig i form så man orkar springa runt där sedan när man blir mormor istället :-) Men det dröjer (förhoppningsvis) några år till.



Kram,

Eva

Postat av: Ninni

Myshelg med barnbarnet...härligt.



Hörde att dom flyttat girafferna till safariparken..snopet.

Delfiner är sååå fina.



Ha det gott..kramen



PS sorry att det inte blev nån "dejt" i sommar..men det finns ju helger i höst också, kramen

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Skönt att få tillbringa sista veckan med prinsessan. Här har det varit fullt upp även fast vi inte har haft bra väder. Har passat på att umgås med vänner, släkt och familj eftersom det har varit lite snålt med det det senaste halvåret. Är nu inne på sista semesterveckan och är förstås bokad till allt möjligt. Ha det gött! kpm

Postat av: Eva

Vilken mysig helg ni verkar ha haft! :) Du verkar verkligen vara en bra morfar! :D

Nu har solen lyst med sin frånvaro även här. Massa regn igår o även idag har de varit grått ute, men inget regn som tur är. :)

Postat av: britten

ja vilken underbar morfar du är. På vildmark hotel et har vi också bott en natt men då hade vi lilla hund med så vi fick inte åka safariet som vi tänkt men vi ska åka dit till veckan med mannens barn barn. .Ser härligt ut jag längtar. Kram

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. tusen tack :) det går att rösta var 24 timme, vill så grymt gärna vinna en minidator, perfekt att ta med och blogga ifrån :D

Postat av: Charlotta

Hej,här är allt fint:)

Med dig med som det ser ut på de härliga bilderna. Hoppas din semester varit trevlig,själv har jag jobbat hela sommaren på Elite i Falkenberg.Kramar

Postat av: TimmeeyKing - Rafeldt roslagens stolthet <3

Tjena igen påre :)

Riktigt fin blogg!

Läget då



Mvh Från Timmeey - Roslagens Största blogg :)

Postat av: Gabriella

Åh, härligt!!!

Tack för vitlökstipset! Vitlök är en favorit, så det ska jag ta mig an nu i höst!

Postat av: Sigge

Va kul att Ella fick leka med en Knubbsäl i poolen, hahahaha.

Postat av: Eva.... igen

Bara jag som kikade in :-)

Inget nytt här. Saknar dina inlägg/bilder :-)

Kram,

Eva

Postat av: Anonym

å va roligt ni haft det å vilka roliga pooler guuu va kul,

tjohej

Postat av: LissenTo

Åh vad gullig hon ser ut din dotter och ni ser ut att ha så mysigt!

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hoppas du får det underbart i Strömstad!!!!! Jag jobbar denna tom nästa vecka sen börjar ja plugga, känns verkligen superkul med något nytt!!! Vilka härliga bilder från Kolmården! Jag och Jonas var där med min kusin för 2år sen! Hon älskade det och vi med!!!! Va rädd om dig!

Postat av: Josephine

sv: tack så mkt :) allt bra ? kram

Postat av: anki

underbara bilder,, jag gillar kolmården, var där för några år sedan,, .-) vi körde även gokart,, ja karlarna och tonåringarna körde..



soligt och fint här idag, har dock haft en skur regn.. :)



ha en fin dag

Postat av: my

Vilken myshelg ni haft!! Kolmården är kul!

Postat av: Madeleine

Låter som ni har haft en riktigt mysig helg på kolmården, härligt för Ella att ha sådan underbara morföräldrar att umgås och upptäcka saker med...



Ha en riktigt mysig kväll.

Kramen

Postat av: Kate

kolla in mitt Puder Tips, tipsa gärna mig också ;)

Postat av: Daniel

åååh ser ju såååååå mysigt ut!!!!

Postat av: Anki N

Oh vilka underbara dagar. Kolmården är en kul o innehållsfull plats. Vaxkabinettet (om de finns kvar) är favoriten för mig. Jag gick där hur länge som helst när jag var där. ((är några år sedan)) Tor jag att lilltjejen trivdes där med morfar, mormor, alla djur och roligheter. Delfiner, fantastiska att se!!

Nu har Ni verkligen någon att se tillbaka till o njuta av när vintern kommer.

Kramiz o go helg

Anki N

Postat av: Barnens Hjältar

Åh vd mysigt, tänk vad bra hon har det lilla Ella :-)

Blev det något Strömstad?

Ha det gott

Postat av: Linda

Låter kanonskoj :)

Postat av: Katrin

Kolmården är roligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback