Sista veckan och lite trams.


Denna vecka har man varit farfar oxå,lilla Alice kom på besök och ville sova över och hon bäddade alldeles själv med kuddarna i ena soffan,visst är hon vacker!



Varje år händer det en sak och då är det Kil hela veckan,parad med föreningar och annat öppnar själva festveckan och då tittar dom ut  de flesta som bor här sen är det ett evigt festande och spelande så jag som bor ca 4km från centrum har svårt att sova när det spelas långt in på natten men dom som aldrig har kul resten av året kan väll få ha det denna vecka.


På jobbet börjar dom komma tillbaka efter sin semester hela gänget och Tuppen var extra fin nu,han har färgat sin kam så vore jag tjej skulle jag stöta på honom.


Här är några till av dom som förgyller arbetsdagen och alla vill va med på bloggen,                           



I år har jag satt extra mycket med solrosor i min trädgård för dom blir jag glad av att se,har dubbelt så många som på bilden och dom är utspridda lite överallt,och i växthuset plockar jag gurka o tomater varje dag,sen måste man hinna med Ella oxå o hon är så trött på kvällarna nu när dagiset har börjat igen men igår kväll så läste vi nya bamsetidningen och hade det mysigt som det alltid är när vi ses.

Ett chockartat avslöjande har jag oxå,Stålmannen var tydligen inte den man trodde.enligt helt säkra källor så ser han ut så här och denna information kommer direkt från LO kansliet och så är det i dessa valtider,kan ju bli några fler som nappar,i runda slängar 700 00000 enligt Monas beräkningar.


Kommentarer

Postat av: anki

härliga bilder :-) alice är så söt och vad höga solrosor du har, jag satte pollen fria här vid altanen som blommar nu, sen har fåglarna sått några också som blommar :)



här är det höst idag, 13 grader..



ha en skön fredag



Postat av: Agnes

Hej Björn... kolla min blogg! Jag har nominerat dig =)

Ha det toppen!Kram

Postat av: Madeleine

Vilka underbara solrosor..

Härligt att det händer saker och ting i våra små städer, det livar ju alltid upp stämningen och folk får en anledning att ta sig ur sina hus för att umgås..



Här är det väl marten som är nästa stora händelse...



Många kramisar...

Postat av: Ninni

Ohh vilken fin hund, vad är det för ras. Hon ser ut att ha det underbart skönt i soffan:)



Ha en gooo helg..kramen

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: japp det är fina flickor det ;D

Postat av: Britten sa

jo ditt lilla brarnbarn alice är också väldigt väldigt vacker...

Postat av: my

Fina solrosor!

Och kul med festen i Kil!

Och nej, var inte på winnerbäck igen.. tyvärr... två ggr får tyvärr räcka! :(

Postat av: Blondiie

haha underbar vovve=)



Mr sexy som stålmannen var HET:.... kommer inte kunna sova inat mohahaha

Postat av: Gabriella

Åh, vilka vackra solrosor (älskar solrosor - stora, glada, nyttiga, vackra)!!! Och vilken smart jycke - och fin! Och - tyvärr blev det inga bikinibilder- för jag äger ingen bikini ens - hade aldrig velat skrämma slag på omgivningen genom att exponera mitt fläsk!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Så har vardagen kommit tillbaka med jobb, äta, sova... Men sedan kommer helgen och vips är det måndag. Vad fin hon är Alice. Håller med dig att solroser gör en glad. De lyser så fint där de står.

Ha de gött och kpm

Postat av: Daniel

Alice e den skönaste divan jag sett!



Å stålmannen var ju sexig!!! Blev kåt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback