Vårtecken av värsta sort.


Det är inte bara tussilago och annat mys som dyker upp på våren,man får mycket annat på köpet som det håriga arslet tex och det är viktigt att visa vad man kan råka på så ingen blir chockad,tyckte jag varit så seriös några dagar nu så det är dags för lite annat,påsken har varit sol mest hela tiden och snart ingen snö kvar,jag o katten har solat och ätit skräpmat och tagit några öl ute i min solhörna,frugan har  mest jobbat men hunnit hem och hälsat på ibland,Ella ringer varje dag och tur är det för det känns lite avslaget att ha henne så långt borta.


Kommentarer

Postat av: anki

ha ha ha, vilka bilder :) förstår inte hur du lyckas hitta både det ena och det andra..........



svartmesarna är den som är minst rädd av fåglarna här :) men jag kommer även blåmesen nära..



ungarna är friska igen, dottern har varit iväg en sväng idag efter att ha tillbringat hela helgen i sängen.. en annan har passat upp och donat men nu är hon på benen igen :-)



I kväll tog jag saxen åt håret.. :) är nöjd med resultatet, fick hjälp av dottern efter jag klippt det mesta, hon fixade till där jag hade missat bak :) ja även jämna till på sidorna..



ha en skön kväll

Postat av: Katrin

Detsamma! :D Hade du en bra påskhelg? :)

Postat av: Eva

Haha! men usch vilka hemska vårtecken! :D

Hoppas din påsk har varit riktigt mysig. Kram

Postat av: Nell

Här garvar jag rakt ut i natten. Hahaha, vilka bilder! Tack för skrattet!

Postat av: Elvira Eriksson

Haha vilka bilder:P

Postat av: n

Nämen Björne var hittar du alla vidriga bilder?? Bläää för det arslet, urk urk!

Där behövs en brasiliansk..mycket vax lär det gå åt..haha



Ha en bra annandag..kramen

Postat av: Sarah

Haha!! Som tur är har jag inte sett nåt av dessa vårtecken :)

Postat av: Anonym

fniss guuu va tokigt!

Ha en goo annandag

Postat av: Madeleine

HaHa! ja jag säger då det.. detta var att bilder som kan skrämma våren på flykt..hmm kanske inte så konstigt att det snöar idag...hihi



Ha en stor kram på dig...

Postat av: Emma

hahahaha vilka bilder xD

Postat av: Lena

Halloj vännen,



Tänk vilken skön samling vi är människor och att en del vågar mer än andra. För hur vore det om vi alla var lika och ingen vågade lämna ut sig.

Här har helgen varit ganska hektisk. Jobbade fredagen, påskfrämmande på påskaftonen, middag hemma hos mor och far på påskdagen. Så idag är första dagen som jag kan softa och göra vad jag vill.

Ha en fortsatt skön annandag och du Ella kommer hem snart.

Kpm

Postat av: elina

nasty :p haha

Postat av: my

Vilka mardrömsbilder! Särskilt översta... hua hua

Hoppas helgen varit bra, kram

Postat av: Simone

Hej!

Fint att våran kan tillföra olika slags känslor:)

Vilket vårtecken ligger dig närmast till hands?

Postat av: Eva

Herregud... vad hände med han där överst? Gick epilatorn sönder, eller?

Har du haft en skön påskhelg annars? Hoppas det :-)

Själv har jag bara tagit det lugnt, kände mig väldigt sliten nämligen. Så jag har sovit mycket. Nu känner jag mig utvilad och "fit for fight" igen :-) Dottern kommer hem på fredag och då får vi börja kolla på www.hemnet.se igen. Vår husaffär sprack nämligen... Upptäckte en massa s.k "dolda fel". Så det var tur att vi inte hann skriva kontrakt.

Ha en fin vecka!

kram,

Eva

Postat av: Linda

Kan bara hålla med Nell. Sitter här och skrattar för mig själv ;)

Postat av: Birgitta

Skojiga bilder som alltid :)

Du har haft det skönt hör jag i påsk, men synd att Ella är långt borta. Hoppas ni ses snart. Hon måste vara lycklig hon som har en morfar som du. Skickar dig en sen påsk-kram och tyvärr blev det ingen storvinst, men har en triss i plånboken som jag inte vågar skrapa än.... den får nog ligga kvar där tills jag är säker att den är värd någon miljon :). Ha en bra vecka! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback