Under en trapp händer det.


Det sägs att en del gör vad som helst för pengar och jag verkar va en av dom,legat under en trappa och tagit bort det sista av den limmade heltäckningsmattan på terassen,tog ca 2 timmar men nu är det gjort,fick ta av allt och lite till för att få plats under den och vad tror ni kom och satte sig  på ena trappsteget,  men tyst som en mus var jag.



Degerfors gör premiär idag mot Henke Larssons Landskrona och här är domarna som ska hålla ordning på matchen och sådana killers säger nog ingen emot,kolla vilka hårdingar och vackra ben har dom med.


Kommentarer

Postat av: Camilla

Sv: Vi har plast på golvet bara för att vi inte ska dra sand in i hela huset.

Liiite skyddade det :)

Ha det bra!

Postat av: anki

ser fram emot att få se stenen :) go Ella...



tror jag det att du var tyst som en mus... :-) toker där..



missade du mitt inlägg "Tintin & jag"? jag som hade fotosession med mej själv en kväll här bara för din skull. du ville ju se mej nyklippt ;-)



ha en skön kväll :)

Postat av: Petra

johodå, här är man visst sugen på kolsyra mer än vanligt! det är nästan som ett beroende, men något som jag i vanliga fall inte direkt brukar äta är kaviar, men nu älskar jag det! :) godnatt kramar

Postat av: Eva

Ja, nu mår katten bättre. De höll i sig i två dar. Är så glad nu när jag ser att han busar o är som vanligt igen. :)



Jobbigt att fixa grejer under en trappa, de måste varit trångt. :)

Postat av: Nisse-Nasse

Kanonben! Särskillt det andra benet från vänster. Men se upp för musen, ser ut som den har skabb tycker jag.

Postat av: Anonym

ops det va tur du va tyst då:)

ha en toppenfredag

Postat av: Eva

Men hallå där, fick du besök på jobbet!? :-))

Här hos mig jobbar som sagt var bara tjejer, så det blir lite trist i längden. Men en gång per år kommer fastighetsägaren (en man) hit och levererar världens jätteägg med godis till oss. Så nu sitter jag här och tuggar så jag får ont i käkarna...

Men, strax ska jag gå hem. Dottern kommer så det ser jag fram mot. Har ju inte setts på två veckor nu. Så vi får väl ladda för en myskväll i soffan.

Ha det så bra du med. Vi hörs!

kram,

Eva

Postat av: Ulrika

Tack goa vän för dina ord.

Jag önskar dig och dina kära en underbar helg.

varma kramar.

Postat av: Madeleine

Hoppas att du fick en bra påskhelg tillsammans med Ellas katt.



Vi har haft det lugnt och skönt med god mat.



Stor kram tebax från mig...



Ha nu en riktigt skön helg.

Postat av: Sarah

Haha...dröm på vännen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback