Imorgon- Dedline.


Nu är det nära,mer än så här visar jag inte nu,lampor och nästan allt är på plats,lördag morgon ska frukosten serveras i vårt bygge som snart är klart med etapp 1,möbelkillarna invigde med att äta där idag.Soffan på bild 1 är helt underbar att känna med handen på.det påminner om något jag inte kan skriva här enligt snickare Robin.



Var till Ella och hon blåser såpbubblor och är glad,hennes pappa gräver ny uppgång till huset och mamma planterade caprifoler men glömde ta bild på dom,


Kommentarer

Postat av: Petra

hej! tack för dina kommentarer, du får gå in och läsa på bloggen dvs den låsta för nu kommer jag inte offentliggöra vissa saker. kramar

Postat av: Gabriella

Min man är faktiskt utom sig av lycka också! Firman kommer må bättre utan henne, det insåg han också. Så vi skålade i dag. :-) Sen gick vi också ut i trädgården och pysslade, gräset har vi redan klippt en gång. Skönt med vår.

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. åh tack så supermycket :D

Postat av: Anonym

härlig bild på fina Ella.ha en toppen valborg imorrn:)

Postat av: Sarah

Soffa? Är det var schabraket på första bilden skall föreställa....jag hade ingen aning :))

Postat av: anki

se där, vad spännande :) väntar på fortsättningen...



såpbubblor, vad kul,, såna måste jag nog köpa.... :)



blir nog bra med en till uppgång och vilken söt grävare han har.. hyrd förstår jag för dom där kostar multum,,



ha en skön natt kompis :-)

Postat av: madeleine

Hej vännen!



Tack för din kommentar det värmde att höra att du bryr dig om att jag inte har bloggat på ett tag...Tack



Jag har det att ganska bra även fast jag känner att jag tappat lite av mitt fotfäste för tillället..

Ska försöka att komma igång med att blogga igen.....



Stor kram på dig Björne... dina kommentarer betyder möe för mig....

Postat av: Thalina

Tack för snälla ord som värmer.Skönt när saker blir färdiga och det är ett otroligt jobb ni gjort.Härlig bild på en glad Ella.Ha det så bra i Valborg varm kram Thalina

Postat av: Daniel

Gud så duktiga ni e!



Nu e ni förtjänt av god mat. kaffe å snask!!!

Postat av: my

Spännande!

Och såpbubblor är kul!

Postat av: Ulrika

Kikar in och skickar en stor kram till dig.

Ha en riktigt fin Valborg.

Kram

Postat av: daniel tuppen

haha jag vet vad Robin menade!!! nyrakad sådan med!! haha ha de gÖtt björne!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback