En helt vanlig dag.


Igår var det dags för den obligatoriska takbilden men utan  brynjan,hittade den inte,har en hobby att bli fotad på hotelltak i nätbrynja,kan va så att jag är ensam i värden med den hobbyn.               



Robin och Saikof i glashissen blev en ovanlig bild med en blandning av bygget mm.

Nu börjar golvet i innergården bli färdigt,sista lackningen görs här,vackert va!

Efter jobbet blev det en sväng till Ella och hon var ute och gick med Lilla Alice men husse var med så allt gick bra,dom hade grillat middag och det var jättegott.


Kommentarer

Postat av: madeleine

Wow vilket blankt golv..



Skönt att få träffa Ella igen..

Mmmm gött med grillat nu kommer den underbara tiden...



Ha det så gött vännen..

Postat av: Eva

Ja, de var en lite annorlunda hobby ;-)

Va gott me grillat! :D

Postat av: Malin

Jaa, det går framåt, händer mycket för mig nu, så jag är nog snart som ny, hi hi... Lekstugan ja, man både vill och inte vill sälja den, men det kan definitivt inte stå där den gör nu, så flyttas måste den och du får gärna vara med. Härlig tid nu, med grillsäsongen som börjat och allt, den där snön kommer inte hit, för det har jag bestämt! Kramiz M

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja men visst är det:)

Postat av: Anonym

Hey,samma här still in hotellbranschen;)Jobbar extra på Elite Hotel Strandbaden och som politisk sekreterare:D

ha dt gott kramar

Postat av: anki

fina bilder och vilket vackert golv, så blankt.. :)



synd att du inte hittade brynjan :) men du får väl ta en ny bild där uppe på taket när du har hittat den...



ha en skön eftermiddag

Postat av: Sarah

Ja jag tror nog du är ensam om den "hobbyn", haha!!



Men durå - grillat!! Nu blev jag ju sugen....får bli till helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback