Snart kommer tomten.


Tyckte det va dags att påminna er om att idag om 3 månader så är det julafton,nu blev ni glada va,och ser tomten ut så här är det riktig julstämmning,rund o go ska  han va,nog om det,har varit på min årliga besiktning på företagshälsovården och var frisk som bara den men hon tyckte jag ska minska magen lite,gå ned 5 kilo så är jag nöjd sa hon och då får det bli så,min blogg krånglar så jag kunde inte göra inlägg igår,fel på filöverföringen står det men nu funkade det igen,annars så är det mesta som vanligt och på lördag ska jag och Ella på V75 kanske,imorgon har jag äran att få henne som nattgäst,så det ska bli kul,mormor jobbar så vi får allt fredagsmys för oss själva.


Kommentarer

Postat av: Emma-Pemma

Skönt att få svart på vitt att man är frisk & kry! .. coh 5 kilo ska ju inte vara några problem att jobba bort.. ;)



Hoppas ni får en underbar lördag på v75, du & Ella ! <3



Stor kram!

Postat av: soffie

blä hoppas ej den tomten tittar in hos oss;O)

go kväll

Postat av: britten sa....

Grattis !

Postat av: Thalina

5 kilo är precis vad jag också ska gå ner men det är lättare sagt än gjort. Kul för dig att ha Ella i morgon.Tomten vill jag inte tänka på än. Kram Thalina

Postat av: Sarah

Usch den tomten får inte komma till mig!



Ska plocka lite svamp med syster och engla på lördag, men trav lät också kul!



Och tro mig - en riktig suris kan jag vara!

Postat av: Moa.

Han ser riktigt mysig ut. (x

Och ja, 3 månader kvar tills min födelse dag då också. (:



Btw, har börjat med bloggen igen. (;

Postat av: Gabriella

Tack och lov har tomten vett att klä på sig när han kommer till oss. Jaha, i stället för att träffa oss i helgen får du en Ella-helg - inte helt fel!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Ser att du gjorde samma reflektion som jag. 3 månader kvar till tomtens besök. Skönt att besiktningen gick bra! 5 kilo går som ett gick man ger sig sjutton på det. Åh det borde inte vara något problem för dig. hehe

Du fråga om vilka man skulle vilja bjuda på middag. Jag säger:

Björne, Afrodite, Miranna, Bloggberta och Mamma Melissa. De är mina heroes!

Kramis

Postat av: Madeleine

Grattis till en lyckad besiktning..



Den tomten klarar jag mig allt utan,,hihi har min egna lilla tomte som kommer varje år..



Kram på dig.. Då var det Säfflemarten i möra.. Ha det så gött!

Postat av: Birgitta

Haha, vad söt liten tomte. :-)

Ha så mysigt med Ella imorgon.

Kram kram

Postat av: Nisse-Nasse

Gå ner? Satsa på att bli en dec. längre istället.

Postat av: my

Lite för mycket tomte det där...han kan inte leva länge till med tanke på hjärtkärlsjukdomarna ;) (sorry, vet jag är "skadad" som är vårdpersonal)

Ha en go helg, du och Ella. Och spela för mig med! Satte DD förra helgen, inte helt fel..extra pengar...

Kram

Postat av: Tusensköna

Upps lite mycket gröt kanske... Tänkte på tomten i första hand ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback