Lite Norge.

  • Vet du varför norrmännen äter så lite kaviar?
    - De får inte in tungan i tuben...
  • Varför har norrmännen med sig bildörrar i öknen?
    - För att kunna veva ner rutan om det blir för varmt!
  • Varför stoppar norrmännen p-piller i näsan?
    - De vill inte ha snorungar.
  • Vad är det för skillnad på överkörd kanin och en överkörd norrman?
    - Det är inga bromsspår framför norrmannen.
  • Vad får man om man delar ett A4-ark i två delar?
    - Ett norskt pussel.
  • Varför har norrmännen pyjamas på sig när de åker motorcykel?
    - För att de ligger ner i kurvorna.
  • Vad gör norrmännen ute i sin trädgård, klockan tre på natten den 30 september och med en ficklampa i handen?
    - Ställer om soluret till vintertid.
  • Hur gör norrmännen falska tior?
    - De stryker två nollor på tusenlapparna.
  • Varför finns det inte tak över Norge dårhus?
    - Det är svårt att sätta tak över hela Norge.
  • Ikväll krånglar internet,har lyckats skriva några kommetarer men får inte in bilder på min blogg och tänk på att Norrskarna skämtar lika om oss så ni inte blir ledsna för deras del.


Kommentarer

Postat av: Tusensköna

Asgarvar =D

Postat av: Malin

haha, tror inte han sliter ihjäl sig, jag gör nog mer än honom här hemma.... snickerierna infaller inte lika ofta som disk, städning och tvättning, matlagning och inköp! Hoppas du trivs i KD! Kramiz m

Postat av: Emma-Pemma

Tror åsså de skämtar massor om svenskar, så dessa kan de gott bjuda på! ;)



Trist med ett internet som krånglar.. Hoppas det går bättre imorgon!



Sussa sött B!

Kram.

Postat av: Sarah

Haha...tur du inte tog ett gäng historier om blondiner!

Postat av: Lena

go kvällen vännen,

Va vad tror du om mig egentligen, tomma treorör. Nä du de är fulla av HUMLOR.... hehe

Sonen har helt magiskt blivit mycket bättre och jag undrar lite oroligt. Han har väl inte nallat på treorören. fniss.

Kramis

Postat av: anki

ha ha ha,, jo du. finns visst en hel del om oss i Norge också..



ja men visst blev texten lättare att läsa i min blogg nu? :-) har försökt ändrat i css-mallen några gånger men inte hittat riktigt rätt, höll på ett tag med kodningen och tillslut kom jag på var jag skulle ändra.. :-)

åldern tar ut sin rätt i ögonen, armarna blir längre och längre.. :-) men känner mej som sjutton och tycker det är konstigt med ålderns synförändring..



ha en skön natt.. själv SKA jag sova i sängen... hmfr,, varit dåligt med det denna vecka... :-)



hörs i morgon kompis..

Postat av: Ninni

Hihi



Ha en görbra dag..kramen

Postat av: Petra

skönt att någon har humor ;-) trevlig onsdag kram

Postat av: Daniel

Norrmän e lika smarta som jag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback