En dag med Ella.

et            
Ja då har man haft nöjet att få va med Ella en dag igen,började med att hon var hungrig i magen vid 5 tiden i morse och sen blev det att leka och annat,så åkte vi till en restuarang och åt middag men Ella gillade inte sin mat och då blev det ingen glass hård som jag är,men när vi kom till travbanan så köpte jag korv med bröd och en trocadero och det gick ner så då fick det bli en glass,sen såg vi på travet och varvade med att va i lekparken som finns där,kan tala om att jag var den enda manliga könet bland alla mammor,tror papputtarna var och spelade och drack öl, Loket och Micke Nybrinkhade fullt upp med sina teorier om vinnare och annat och fel ute var dom,vi gick faktiskt 3700 i vinst och avslutade med att ha lite snöbollskrig,det är efter ismaskinen i FBK ishall,


Kommentarer

Postat av: soffie

vilken härlig dag du haft med in fina Ella,

Jag träffade en bloggkompis idag Yvonne,roligt att se nån på "riktigt",

Ha en go kväll å roligt med vinst!

Postat av: BIrgitta

Åh vilken underbar dag ni haft.

Må så gott min vän. Kram kram

Postat av: anki

gratulerar till vinsten :-) och ni verkar inte ha haft tråkigt precis.. bra att vara hård med glassen, mat först och sen glass,,



ha en skön natt

Postat av: Ninni

Ska den lilla sötnosen äta all den maten..nja det verkade ju som om hon inte gjorde det!



Härligt med vinst, jag har två Harry Boy har inte kollat om det blev nån vinst ännu!



Ha det gott idag..kram kram

Postat av: Siw

Härligt med såna dagar. :-)

Postat av: Marina

Härligt ! Det är inte varje toppendag eller kväll som går med vinst! Ha en bra söndag :D

Postat av: Sarah

Men oj!! Grattis till vinsten!

Postat av: Anonym

Vilken trevlig dag! Ibland måste du vara lite hård, det var nog alldeles lagom hårt tror jag.

Kuligt med vinst. Kram!

Postat av: my

Grattis till vinsten! Kul med trav...och kan tänka mig att Ella hade en superbra dag oxå...kram o ha en bra start på veckan du med

Postat av: Tusensköna

Snöbollskrig i september är sannerligen inte alla som får uppleva ;p

Postat av: Thalina

Vilken skön dag ni hade och jag förstår att Ella vill vara med sin morfar.Kram Thalina

Postat av: Ulrika

vilken toppendag ni hade och grattis till vinsten, så skoj! :)

Önskar dig en fin vecka.

Kramar i mängder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback