Sällskap på semestern.


När jag ser detta är det så man vill stanna hemma så hoppas jag inte vinner drömvinsten(omvänd taktik för att vinna),bröstet på bilden har blivit angripit av en larv och oftast får man den om man köper en BH och inte tvättar den,denna kvinna har varit i Zimbabwe eller hur det stavas,och trevligare saker har man sett men ni får ge F i att köpa snuttekassar dit vi kommer och lite spindlar och någon Kobra ska vi nog fixa att jaga bort eller vad tror ni,finns någon frivillig till detta uppdrag?

- Ni är alltså miljonär.

Hur la ni grunden till er förmögenhet?

- Ni kommer inte att tro mig, men mitt startkapital var bara fem öre.
För de pengarna köpte jag en blyertspenna, som jag sedan sålde för tio öre.
Så kunde jag köpa två pennor och sen sälja dem.
Sedan dog min farbror och jag fick ärva tre miljoner.


Kommentarer

Postat av: Birgitta

Fy vilket hemskt bröst. Och andra hemska djur. JA fast de är ju också djur som någon älskar... :-)



Ja du, jag brukar affirmera med lite youtube klipp och sen brukar jag sjunga "I got a millionare mind... " Allt tror jag handlar om tankeverksamhet..... tror inte den omvända metoden fungerar. Däremot så får du kasta ut din önskan till universum och sen lunka på som vanligt, för rätt som det är så dimper den ner, alltså önskevinsten eller turen från himlen..... Hahaha, ja i fantasin alltså :-)



Jag har bestämt att bli rik innan jag blir 40 så jag kan göra allt jag önskat mig, men jag tror på hårt arbete mm, men de som tror på lycka och tur på lotto har inte heller fel. Det beror på vad man tror på, för utan tro blir det bara pannkaka...

Må fint och fortsätt och tro på högvinst!

Kram kram

Postat av: Anonym

SV: förlåt för det sena svaret men jag har inte hunnit svara på kommentarer :).

Med mig är det bra! Hur är det med dig då?

Hoppas allt är bra :)

Haft en bra helg?

KRAM

Postat av: soffie

hua vi får nog se till att åka dit där det ej finns några sånna läskigheter:O)

Postat av: Sarah

Shiiit vicken äcklig bild på bröstet!!!



Nu är jag hemma igen. Borta bra men hemma bäst!!



Ha det bra!

Postat av: Daniel

Därför e det så tryggt sååå i finnbyn!

Postat av: Gun

Hahaha, jag vill också bli miljonär, men min farfar är redan död..

Postat av: Ulla

Men hallå..., din rubrik borde ha varit "Varning för skrämmande bilder" L Jag höll på att sätta i halsen. Huvaligen vilka läskiga djur det finns...och dit ska du skrattar Jag stannar i Sverige.

Postat av: Ninni

Hua va läskigt...RYS! Men skorpion är jag själv så det är lugnt!



Ja vilken födelsedag jag fick...den lever jag på länge.

Så firad med sång, tal och goa collage....



Ha en fin dag..kramen

Postat av: Ingmarie

O gud va äckligt!Tur man ingen bh har...hi!De ligger nu i tvättmaskinen o snurrar runt i 90 grader,man vet ju aldrig!

Sen har jag ställt in resan till Säffle,kan ju finnas ohyra där också!

Och några miljoner vill jag verkligen INTE vinna ,får satsa på en rik släkting.



Alltid ett nöje att läsa dina inlägg.

Postat av: Anki N

Iuch....uch...läskigt. Grunden till min förmögenhet var en balong, den har inte växt ännu - de kommer!! En dag blir jag miljönär, stenrik är jag redan, men vem vill köpa sten??



Ursäkta måste bort från dina läskiga bilder...brrrrrrrrr



Kramiz Anki N

Postat av: Emma-Pemma

Amen fy f-n!!! Vilken vidrig tutt-bild!! kräks



Och kryp ger jag int eheller mycket för... så stannar nog hemma.. :(

Om inte du kan lova att rädda mig ur situationer där kryp uppstår.....



kramar om

Postat av: Thalina

Hahaha ibland kan det vara lätt att bli miljonär.Men du det finns öar utan alla dessa hemska djur.På Maldiverna har de inga farliga djur varken i vattnet eller på land.Annars får vi väl sova i skift. En stor kram till dig i höstmörkret Thalina

Postat av: Marina

Ucsh! Är det verkligen på riktigt..? man har sett att det kan läggas ägg under huden och sen kläcks en larv, men en hel koloni..? Fy tusan, otäck bild var det i alla fall.

ha en bra kväll. :D

Postat av: anki

släng tidigare kommentaren,, måste fylla i alla uppgifter varje gång (oftast sparas dom men inte på din blogg) och då blev det jag halka på tangenterna... sorry...



skorpion, kobra och larverna kan jag ta men inte spindeln, isch.. :-)



jasså är det så man blir miljonär.... lät ju enkelt.. :-) gäller att hitta någon att ärva förstås..



ha en skön kväll

Postat av: my

Där kan du boka av mig, jag följer INTE med...

Hatar sånt!

Postat av: Siw

ÅH FYYY!!! Kommer att drömma mardrömmar om det där bröstet...

Postat av: Tusensköna

Jag har en kompis som drabbats av den där larven, fast inte i bröstet. Hon var på seemster i Asien och den tog sig in genom ett sår i armen. Man kunde sedan se hur den rörde sig under huden. Skitäckligt och väldigt obehagligt så klart! Som sagt, lika ba vi stannar hemma tost allt =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback