Har tänkt hur det kommer se ut på vår semester.


Hoppas det ev kan bli lite modernare saker på stranden när vi är där,ni får nya badkläder hela gänget men får inte va för utmanande så jag får den där gubbsjukan igen,så hoppas det blir något lagom,har fått många mail som undrar om man får ta med familj och barn mm,självklart är det så men många har tyckt det va för tråkigt och några blev jätteglada men svårt att göra alla helnöjda men tror vi får kul när gubbarna somnat med magen full av av det goda.Fan vilken tok jag är men önskar av hela mitt hjärta att  resan blir av men liten chans att ha sån tur på spel men är man med så finns det en liten möjlighet.


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Det är inte lätt när det är många viljor som ska mättas...



Nej Gubbsjukan kan inte vara rolig att få...



Ska bli spännande at se vad stranden kan erbjuda...



Många Varma kramar i det kyliga vädret...



Kram kram

Postat av: Sarah

Ja!! Hoppas resan blir av - jag paxar den röda baddräkten med skärp och hatt till :)

Postat av: soffie

men du lite mer för oss kvinns att vila ögonen på vore ju bra;O)

kram

Postat av: julia

Haha den här semestern hoppas jag verkligen blir av =) Yeah!

Postat av: marma

Du har så rätt - är man inte med kan man inte vinna.

Jag frångår mina principer denna helg och blir en gambler - känner mitt ansvar för att resan ska bli verklighet!

Kramar/marma

Postat av: marma

Du har så rätt - är man inte med kan man inte vinna.

Jag frångår mina principer denna helg och blir en gambler - känner mitt ansvar för att resan ska bli verklighet!

Kramar/marma

Postat av: Gabriella

Åh, vad glad jag blir att du tar oss med på resa igen! Jag är sugen på Malediverna. Men egentligen går allt med vita stränder, sol och grön/blått hav bra!

Postat av: Linda

Du ska veta att jag hoppas också! Jag har nästan aldrig förr hoppats så mycket ;p jag kan redan se mig själv där på stranden...

Postat av: Petra

Jag paxar den blåa dressen om jag ska åka med :) klart jag njuter nu av all planering, nu bara 57 dagar kvar tills det bär av håll tummarna att jag inte ramlar :) Kram

Postat av: anki

Härligt med nya badkläder, var ett tag sedan som jag köpte nytt.. :-) ja men det är klart att det bli av, i alla fall i drömmen.. :-)



här är det härligt väder, sol och blå himmel men älgjakt så jag blir nog inne i dag.. städa sovrummet hade jag tänkt... :-)



h adet skönt

Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi gillar den färgglada solhatten :D

Postat av: Thalina

Jag lovar att jag ska ha hel baddräkt hahaha men jag hoppas att det blir fler än bara en herre.Jag spelar lotto och joker varje vecka och skulle jag vinna så kommer jag att bidraga med en hel del.Ja du vad gjorde man utan drömmar.Kram Thalina

Postat av: Eva

Ja men, du vet att man ska aldrig sluta drömma :-) Jag hoppas verkligen att du kommer iväg på den där semestern!



Själv har jag just kastat mig in i en sak som jag först försökte avstyra. Ska ut och föreläsa på ett företag. Jag drog ju igång eget företag förra året, men sedan hände allt det där (du vet) med min lägenhet. Så jag orkade inte med firman utan lade ner hela företagandet. Försökte istället hanka mig fram på ett deltidsjobb. Blev så klart en ekonomisk krasch. Det är därför jag inte får låna pengar nu, eftersom min deltidslön är för låg. Så idag bestämde jag mig till att tacka ja till den där föreläsningen. Gäller bara att samla lite mod tills dess, självförtroendet är inte det bästa efter allt som hänt det senaste året. Men, man måste ju försöka. Eller hur? :-)

Kram på dig!

Eva

Postat av: Emma-Pemma

Håller tummar & tår att det blir av - skulle ju vara... ja tokigt! Men så fruktansvärt roligt åsså!! Haha!



Stor kram!

Postat av: Mariell

Ni ska ju komma till mig har pa Sheraton pa Maldiverna. ;)



Jag haller tummarna sa hart jag kan snutten!! :) P.s. jag njuter har, det gor jag verkligen. jiiiihaaa!!



Kramar.

Postat av: Revolverbritta

Finns den sista blå kropps strumpan i xl? I så fall vill jag ha den. Annars blir det kamel tå på mej med.......

Jag får väl spela något jag med så jag kan bidra till turen!

Kram!

Postat av: my

Jag vill oxå ha den med skärp och hatt! Såg att den var paxad redan....:(

Fan vad kul vi ska ha! kram

Postat av: Grannfrun

Undrar om hon fick botox till alla 4 läppar, till priset av två^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback