Falsk löpsedel.


Löpsedeln på bilden gjorde att jag tog med den till jobbet och hängde den i entren så alla skulle se den och den ena efter andra kom och sa det har jag inte märkt och faktum är att jag kände mig lättad men Lången 202 cm sa att det vet ju alla att vi hantverkare har det så,man kan tro att det är något annat som är 202 cm på honom men det är hans kroppslängd så vi gick och tröstade oss med middag på nya resturangen och han spelade lite hockey istället,gäller att va laddad när jag kommer hem var hans kommentar,vilken gottegris,ha en bra fredagskväll mina bloggvänner.Tror kompisen längst ut glömt sina tänder i baracken men ner kom maten.


Kommentarer

Postat av: Wille

Jag är faktiskt lite avis på din arbetsplats, skulle också vilja jobba på en elitserie arena. Än en gång tusen tack för tröjorna grabbarna älskade dom.



Ha de gött kompis



mvh Wille

Postat av: Yvonne

Jag kan tänka mig att det blev en himla fart på alla dina jobbarkompisar efter att ha sett rubriken ;)

Postat av: soffie

haha du skriver sååå bra,sitter här å tar en pilsner så skål på dej

Postat av: Malin

mEN.... Varför frågade du inte KK?????? Vad tror du han var hemma för idag? Kramiz M

Postat av: Sarah

Eh jag har barn ihop med en hantverkare - och det blev snarare mindre sex, han måste ju springa runt och sätta upp hyllor, bygga skåp och byta vindskivor hela tiden ;)

Postat av: Linda

Om de får mer sex vet jag inte, men händiga män är åtminstone alla kvinnors drömmar. Utan tvekan!

Postat av: anki

ja men så är det väl? har man tummen mitt i näven kan inte bli så bra,,... ;-)



ja getingar är inget vidare, och livsfarliga om dom sitter på nått man ska äta eller dricka, gäller som sagt att se upp,, var en tant hemma som hade choklad kaka i bilen, tog en tugga och shit, var en geting på undersidan som stack henne i tungan, som svällde upp och hon kunde inte tala om vad som hänt när hon kom till dr. hade kunnat gå illa men det hela slutade bra :-)



aj då vad tråkigt med ingen ella helg,, men det tar ni igen en annan dag ska du se :-)



ha det skönt, kompis.......

Postat av: Malin

haha, lite permission måste man ju få, eller hur???+ Kramiz M

Postat av: Madeleine

HaHa!

Har inte hört att det har med kroppslängden att göra om vissa saker är större men däremot om man har stora fötter..



Jag tycker i alla fall att det är sexigt med hantverkare...



Ha en trevlig helg..

Kramisar på dig.

Postat av: Diana

Haha, hade det varit något annat än kroppslängden som va 202 cm på honom så hade han absolut fått älska nån på avstånd ;)

Tack för fina ord hos mig min vän.

Det värmde :)

Ha nu en toppenhelg!

Kram Di

Postat av: birgitta

Min man kommenterade löpsedeln också när vi fick den i grillen härom dag. Mera sex, ofta :-) Men jag tröstade honom med att han inte var händig nog, och skulle ha bli händigare så kanske det skulle bli ändring på torpet...

Ha en god natti natt!

Postat av: Gabriella

Om du tycker det är så illa för er händiga män - tänk då på hur svårt alla icke-händiga män måste ha det!...

Postat av: Anki

Nu har jag inte varit med på ett tag, var är ni? Löfbergs?



Jag ska se Färjestad/Frölunda i Gbg på torsdag! Det ser jag fram emot! Hoppas det går bättre än sist.....



Postat av: Linnéa

Låter som ni har kul på jobbet iaf :D

Postat av: my

Klart de får det, de har ju nöjda fruar!! ;)

Postat av: marma

Yrke och kroppslängd har ingen betydelse. Inte heller fotstorlek. Däremot finns ett samband mellan tumlängd, näsans längd och en annan längd. Jag vet!



Trevlig helg och kramar/marma

Postat av: britten sa....

ha ha jag gissade nog att den löpsedeln skulle hamna just där...kram

Postat av: Siw

Ja men! Vart finns dom, alla händiga män???

Postat av: Anonym

Så sant Linda men tröstar mig med va dom får som inte är händiga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback