En liten fräckis.

En liten diskret gubbe kom smygande in i kyrkan efter  gudstjänsten och ville bikta sig.
-  Det är nämligen så att min hustru böjde sig fram över frysboxen och när hennes  kjol gled upp då brast det för mig. Jag drog upp kjolen, ner med trosorna och  satte på henne allt jag orkade.
-  Det är ingen synd att ha det trevligt med frun, det är helt naturligt svarade  prästen.
Gubben tackade och gick  lättad därifrån.

Efter en stund  kom en försynt gumma och ville även hon ha syndernas  förlåtelse.
- Jo igår när jag böjde  mig fram över frysboxen, kom min gubbe och satte på mig. Jag skäms  så...
- Det är inget att skämmas för  svarade prästen. Din man har nyss varit här och jag sade att man måste ha  trevligt inom äktenskapet.
- Så då  är vi fortfarande välkomna till kyrkan?
- Javisst, svarade prästen.
- Det var skönt att höra, sa gumman, för på Willys är vi inte  välkomna längre.


Kommentarer

Postat av: Ninni

Hihi den är sööööt! Kram på dig

Postat av: Sarah

Tänk att ni killar inte kan hålla er i styr!!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Den var bra den. hehe Hoppas vigören sitter i lika länge här. hehe



Hoppas att du inte har blivit sämre och att hängigheten har försvunnit.

Kramis

Postat av: marma

Jag ska inte handla på Willys mer - pga deras trångsynthet! Men ... nu blev jag fundersam - vad svårt det blir när man är 1,60 lång och bara har ett frysSKÅP!

Kramar/marma

Postat av: soffie

hahahaha

gokväll

Postat av: Gabriella

Haha! Den var bra den! :-)

Postat av: Emma-Pemma

s



Haha, tack! Vilken underbar start på morgonen!



Kramis!

Postat av: Sigge

Det är inte så att Bjorne har varit på COOP och hälsat på

frugan?????

Postat av: Petra

kikar in en sväng och säger hej! :) hoppas allt är bra med dig? kraaam

Postat av: britten sa....

Nä men....

Postat av: anki

ha ha ha, den var bra :-)



ha en skön dag, kompis

Postat av: Anki N

haha...ja de var ju ett bra ställe!! De gäller att man kan hålla sig i kragen om man vill fortsätta besöka sin affär.

Ville igentligen bara säga att:

Jag håller tummarna för dig idag o för min älskling oxå, för han spelar V65 på onsdag...japp så är det.

Kramiz o ha en bra dag.

Anki N

Postat av: Daniel

Skandal



Då bojkottar jag Willys

Postat av: Madde

HaHa...Den var bra...



Kram på dig vännen...

Postat av: Linda

Hahahaha ;o)

Postat av: Linda

Hahahaha ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback