Dom ska oxå med.

Under tiden vi väntar på min storvinst så får jag visa några av mina arbetskompisar som ska med på resan så utan män blir ni inte,har  märkt oro hos en del som trott att bara lilla jag skulle va det enda manliga könet men så är det inte även om jag skulle önska det,nej då så ont vill jag mig inte själv,som sagt så får ni ta med hela familjerna om så är men inte många vill fatta det,men kan va hemligt med tanke på vilka godingar jag jobbar med,snart lördag och då kan det bli verklighet om fru fortuna är god mot oss.Har även fått Lasse Kongo att ställa upp för busstransporterna till Arlanda,han hämtar er där ni bor så en del av er ska nog sitta långt bak i bussen han är en riktig fuling den mannen.


Kommentarer

Postat av: Daniel

Jag vill oxå med!!!

Postat av: soffie

haha klart Lasse måste med :O)

å bra med lite mer grabbs det gillar jag;O)

kram

Postat av: Madeleine

ja klart att grabbarna ska mä, ju fler vi blir desto roligare får vi ju helt klart...



Ja jag håller mina tummar och tår väldigt hårt inför lördagen...



Önskar dig en bra fredag..



Kramen på dig.

Postat av: Sarah

Okej! Nu har jag valt rumskamrat eller kanske hyddkamrat?! Men jag tänker inte säga vem, mohahahhah!

Postat av: anki

jag lämnar nog sambon hemma ser ja, ;-) då ska vi sitta långt bak i bussen.. tack för varningen :-)



ha en skön kväll



Postat av: Gabriella

Ajajaj, tror nog att min gubbe blir lite svartsjuk när han ser alla snygga hunkar som ska med på vår bloggresa! Och så vet han att de är händiga hela högen också...

Postat av: Malin

"Hetingen" längst upp behåller jag för mig själv i alla fall......

Postat av: Petra

det var många, hur ska vi alla få plats? kram trevlig helg

Postat av: Anonym

Postat av: Kikki

Här kommer något för dig!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=nah3nMStXV4



mvh Kikki

Postat av: Malin - Hockeyfruga

härligt! hahaha håller tummarna nu :D

Postat av: Marina

Coolt! Aldrig fel med några ``handyman´´..! :D

Postat av: my

Vågar man följa med när alla dessa märkliga män ska med?? :)

Ha en go och mysig helg håller tummar för vinst (kanske slipper jag jobba söndagen?) kramkram

Postat av: Emma-Pemma

Bara roligt om vi blir många..! :) Lär ju garanterat bli mycket skratt & fånigheter, me like!



Hoppas du har en fantastisk fredag & får en underbar helg! ( och naturligtvis vinst imorgon! )



Stoooor kram!

Postat av: Thalina

Jag sitter gärna bak i bussen.Men vad bra att bli hämtad hemma.Jag har lämnat in lotto idag så nu håller vi tummarna.Men annars har jag lite pengar på bild i min blogg idag och tänk om vi kunde ta av dem.Må så gott och dröm vidare kram Thalina

Postat av: Ninni

Ahh så många läckerbitar, men jag hade kunnat nöja mig med dig...



Ha en underbar fredagskväll..puss&kram

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Vilken tur att du tar med dig fler av det manliga könet. Vi av det kvinnliga könet hade haft det så himla tråkigt eftersom jag antar att Ella följer med och då är ju du bokad. hehe

Under tiden vi väntar på storpotten får vi värma varandra med goa bilder istället.

Kramis

Postat av: Linda

Tror du att det går att ordna att jag får flyga upp till Arlanda? Det blir så långt att skumpa runt på en buss... Inte för att jag vill vara otacksam, men ja... du förstår säkert ;p

Postat av: Sigge

Vann ni igår på Killingen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback