2 kändisar.


Idag går det spela på oddset mm i Ishallen,första och enda hall som har den tjänsten,träffade Roger Johansson  och han ska ha hand om expert tips mm,synd att jag hade mobilen på laddning så jag kunde inte ta en egen bild men denna duger gott,men den andra kändisen fick jag en bild på tidigare,han ser att rund ut efter kanelbullens dag men alla kan inte gå omkring och se ut som jakthundar eller hur,tror han står där och drömmer om att få va oddset ombud för en kväll,för övrigt tror jag FBK  vinner kvällens match med5-1.Håll tummarna för Värmlands hjältar som jag tror min hockeyälskande bloggvän sarah gör.


Kommentarer

Postat av: Mariell

Jag håller tummarna ända från Maldiverna så ska det nog gå jätterbra!!



Snart kommer det lite bilder på min maldiverna blogg...Weiiii, jag har det bra här, mycket jobb bara, men det lugnar snart ner sig. Hopppas du har det bra, kramar från solen.

Postat av: Mariell

haha, vad mystiskt. tvärs över världen sådär. samtidigt. och jag vet att du skriver!, be inte om ursäkt snutten.



men av drygt 20 läsare så är ni typ två-tre som kommenterar. Är ju ltien nyfiken på vilka de andra är. :)



hoppas du har det bra. kramar.



Postat av: Ulrika

Hej goa Bjorne!

Håller tummarna för Färgestad, matchen kanske är över nu? hoppas det gick bra iaf. :)

På torsdag åker vi igenom Värmland, ska vinka till dig då. :)

Stor varm kram!

Postat av: Gabriella

Ok, ska hålla tummarna för din skull, då!

Kändis nr. 1 dyker upp överallt på din blogg! Tack och lov verkar han i alla fall vara trevlig! :-)

Postat av: Sarah

Haha!!! Inga killar hemma ingen hockey i sikte ;)



Undra om kändisen som är oddsetombud är lika tandlös??

Postat av: Daniel

HÅLLER tummarna HÅÅÅÅÅÅÅÅRT!!!!

Postat av: Madeleine

Där kan jag hålla med dig om att även för fast det är jobbigt att sakna någon så är det nog nyttigt och att man tar till vara på varandra på ett helt annat sätt, för även fast det är jobbigt att min snutt är borta så vill jag inte ha det på något annat sätt för vi värderar varandra och uppskattar varandra när vi är tillsammans...



Tror att killen har bitit i en för hård bulle....L

Sussa så gött och Kram på dig

Postat av: Agnes

Björn, det ser ut som om du har magrat lite? Kan detta stämma?? Allt bra med dig annars?

Postat av: A.Rexed

www.055422280.mpchallenge.com

här kan du se lite av dom bilder jag tagit

Postat av: Wille

Roger Johansson är en ikon inom svensk hockey, på samma sätt som du är en ikon och förebild i hur en riktig kompis ska vara. Tusen tack för hjälpen vännen lova att du säger till om jag kan hjälpa dig med något.



Mvh Wille

Postat av: Petra

önskar dig en trevlig onsdag! ;-) kram

Postat av: Daniel

Var e ru?

Postat av: my

Vilka skönhetet! Och hoppas du blir nöjd och får vinst då. kram

Postat av: Anonym

Han, Roger, har jag träffat. Fast den dagen hade han tänder. Han är jättetrevlig! Den där kändisen verkar också vara en hyvens kille. Klok och intelligent! Att inte vilja fara omkring som en rattfull på slirig väg måste vara uppskattat hos både maka och lilla Ella.

Kramar/marma

Postat av: anki

jasså lite rund efter kanelbullens dag :) så det kan gå.. såg precis på tv om varför en del inte går upp i vikt och varför en del gör det, intressant var det. Tydligen så har vi magra en inbyggd mekanism i kroppen skyddar från övervikt.... var så mycket som dom sa så jag ska inte bli långrandig här :-)



ja jag håller inga tummar i hockey i vanliga fall men kan göra ett undantag :-)... själv ska jag kolla på bonde söker fru, om det nu är något att titta på,,,



ha en skön kväll

Postat av: Birgitta

Du verkar ha skoj som vanligt.

Ha en underbar kväll! Må bäst!

Kram kram

Postat av: Linda

Hellre en kanelbulle för mycket än en för lite, det är mitt motto ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback