Sitter och funderar.


Kan inte se någon båt,funderar på om det står fel?


Kommentarer

Postat av: Malin

oh jaa!! jag fick hämta honom och Whiskey hade gjort sitt kan jag säga, flina som en liten fjortis hela vägen hem hihi... Klart jag är laddat, blev överraskad att det var dags redan till lördagen. Gud vad snabbt tiden går! Kramiz m

Postat av: soffie

oj vilken vy svårt att se en båt då man har den utsikten;O)

ha det gött

Postat av: britten sa

ja jag säger som soffie..svårt att se nåt annat med den utsikten

Postat av: Marina

Jag fattar inte frågan , då jag bara ser en båt och sex personer i den ! ;D

Postat av: Eva

Ha-ha, ser ut som Vickan!

Inte ska du titta på sånt när du är på jobbet, då får du inget vettigt gjort :-)

Sv: Väntar med spänning på att få höra om dina upplevelser.

Ha en fin vecka!

Kram

Eva

Postat av: Barnens Hjältar

Hahahahahahahaha, jag skrattar så jag gråter åt den översta bilden...du är för jäkla rolig du

Ha en finfin kväll!!

Postat av: Ulrika

Usch, detta väder är inge roligt, vi har också haft regn hela dagen. Fast lite sol igår iaf.

Önskar dig också en fin vecka.

stor varm kram

Postat av: Gabriella

Håller med Marina... vad finns där mer än en båt???

Duktig Lennart är, förresten!

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

haha, båt? va, finns de båtar på bilden?! =)

Jo värken kommer jag alltid få bära med mig pga ryggmärgsskadan, men nu under vintern är den värre så vet ju att de till våren blir bättre, de e gött!!!!

Måste varit grymt jobbigt att inte ha familjen som stöd... Härligt att du skaffat din egna familj =)

kra, på dig

Postat av: Thalina

hahahaha Båten var fin.Önskar dig och Ella en riktigt fin vecka och många kramar till er båda Thalina

Postat av: Anki N

Konstigt - jag ser bara en båt, vad ser du?? ler

Du skrev: bloggadressen funkar igen. Jag kliar mig i huvudet?? Min? Din? nåväl jag kliar mig lite till med huvudmassagen - de e skitgott..lovar.



Oh du nu är allt funderarpausen över - sätt igång o jobba!!! haha

Kramiz Anki N

Postat av: Daniel

Ser ut som en sexigt fin båt det där!

Postat av: madeleine

Kan bara instämma med tidigare talare att det var inte lätt att se båten med den utsikten...



Hoppas att du får en bra start på denna nya vecka..



Kramen..

Postat av: Blondiie was here=)

asg fråga gärna om lov nästa gång du publicerar bilder på mig i bikini =P

Postat av: simone

Haha, båten syntes inte ^^



sV: Tack så hemskt mycket! :)

Postat av: anki

jag misstänker att det är könsrelaterat, vi girls ser båten medan ni grabbs inte ser den :-)



mörkt och grått här.. inte kul väder men bra väder om man vill baka eller göra nått annat inne.. :-)



ha det skönt

Postat av: AnnaKK

He-He! Det ungefär som att jag inte ser bilarna utan bara registreringsskyltarna! ;-) Men att ringa till fordonsregistret för att få tips är ju så gott som likvärdigt med FUSK!!! :-D



Det blir nog ingen julkalÄNDER - fast man ska förstås aldrig säga aldrig! Beror nog mest på om jag får nån fantastisk idé på hur den ska se ut (eller handla om) antar jag, men just nu har jag inga såna alls.



Trevlig kväll! :-)

Postat av: Tusensköna

När kommer en manlig variant? ;o)

Postat av: Revolverbritta

Bikinibyxan tvättad för varmt? 90 grader vit med förtvätt?

Kram!

Postat av: Diana

"Akter" som "akter" eller!! ;) Javisst, den ena lite finare än den andra. :)

Kram

Postat av: Gabriella

Funderar du FORTFARANDE!? ;-)

Postat av: simone

sv: Tack! :)

Postat av: Anki N

Men vännen..sitter du kvar o funderar fortfarande?!



Ta o slit dig nu - hihi.



Mystanten kramar om...sött namn du gett mig, gillar det mer o mer ju fler gånger jag säger det...#gapflabb"



Postat av: soffie

hejhopp mitt i lussebullsbaket:O)

Postat av: my

Vilken tur att du skriver i texten att det finns en båt där! Lätt att missa...

Postat av: Malle - Hockeyfru

va? båten??? höhöhöh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback