En halvskaplig dag.


Denna dag började med att jag fick träffa min favoritdoktor,dags för grisinfluensainjektin och ta av dig sa hon så jag stog i kallsongerna och då sa jag,nu räcker det va,okay så fick jag ett stick i vänsterarmen och klä på mig igen,kände mig lite bortgjord faktiskt,efter jobbet bar det av till Bergvik och hamnade på damunderklädsavdelningen av alla ställen,undrar varför?men fick gå vidare när frugan ropade och hamnade vid julpyntet och  sen blev det en vacker säng jag fick ögonen på,efter det kom godisavdelningen och en runda till damavdelningen igen,när vi väl kom hem så var det dags att hänga upp adventstjärnorna i uterummet,jag drar ström ,frugan hänger upp,fick ihop några julklappar till Ella oxå men vågar inte visa dom här ännu.


Kommentarer

Postat av: jessi

nej nej, inge nacket. Men ansiktsmessigt!:D

Postat av: Malin

oj, du har hunnit med en hel del märker jag!!! Och ingen knorr på Björnen, det låter bra tycker jag! :) Kramiz M

Postat av: soffie

hahaha va du är rolig,klä av sej så där inför doktorn men det är ju öika bra att visa upp sig när man ändå är där;O)

hoppas du ej får några tråkiga biverkningar ,jag fick bara ont i armen i 3dagar,

kramen

Postat av: Gabriella

Den där sköterskan minns jag att jag sett förut... jag tror att vi kom överens om att de där bomberna snarare har en avskräckande effekt? Fast det störde kanske inte i dag, hehe. Synd att du inte vann i går, men nu är det ju bara en fråga om tid innan det händer!

Postat av: Mariell

Tusen tack underbaraste snutten. :$



Adventsmys och sånt låter väldigt lockande. Sånt får jag klara mig utan. Har jag tur så kommer de nordiska konsulaten härnere att ordna en liten julfest för alla skandinaver på plats, men annars blir det ont om julmys för lilla mig.



Men jag hoppas att allt är bra annars. P.s så basar jag för spa-t där i stugan tycker jag. :).



kram kram.



Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Din dag verkar helt enkelt varit godis, yamyam =) hehe...

Kramar

Postat av: Marina

Det verkar vara det viktigaste till julhelgen. Godis, shyssta underkläder, säng och tomtar! Klappat och klart! ;D

Postat av: Petra

haha, hoppas du inte känner av något i armen idag då! jodå det är mycket nu men i helgen ska jag försöka koppla av lite också. önskar dig en trevlig första advent. kramar

Postat av: Anki N

De var en hel del du han "se där" o nu ska det snart lysa stjärnor o stakar i varje vrå. Härlig va?! Man får akta fingrarna bara så man inte bränner sig.

Du!! Ha en underbar helg....oh lite fegt där att inte visa julklapparna...aha hon läser morfar blogg, .......ler

Anki N

Postat av: simone

Hahaha neej, tog du av dig så mycket, härligt :D

Postat av: Trees

Jaha, men sånt gillar vi, humor! haha.. om jag var sjuksköterska, och någon sa så, nu räcker det va, så hade jag bara sagt: ta av dig så mycket du kan med. Då tar förhoppningsvis ingen av sig kallingarna och då hade jag vart bekväm^^

Postat av: Ninni

Haha nu skojar du väl inte klädde du väl av dig allt..??



Damunderkläder..snygga grejer köpte du nåt till frun? Kram kram

Postat av: my

Helskaplig dag skulle väl jag kalla det! ;)

Och du kunde visst fått den i rumpan, man kan ta den där oxå, du skulle envisats!

Postat av: Sarah

Ojoj advent - hinner inte med i svängarna. Ikväll blir det i allafall festligt - med goa Lotta!!

Postat av: Madeleine

Så du passar på att visa snygga kroppen så fort du får chansen du...L



Härligt nu när det börjar lysa så fint i alla fönster och vrår..



Önskar dig en super trevlig fredagskväll..

Många Stora kramar..

Postat av: Linda

Känner du av några biverkningar ännu då?

Postat av: Ombudsmannen

Bra sida "Björne" men är det bara tjejer som kollar hur du mår, oxå lite skillnad på det magazin man såg som liten. Ska fortsätta ha koll på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback