Drömbutiken.


Ja då var det dags för Lottdragning igen och butiken jag lämnar in i har namnet Drömbutiken,passande namn med tanke på våra drömmar om storvinsten,sen att Peter som äger stället och en av hans anställda är riktigt bra på tips och trav så dom vunnit ombudsligan i mest inspelade pengar på andelarna dom säljer gör inte saken sämre, men mina lottorader har jag gjort själv,kanske det som är felet?om jag inte hälsat på i era bloggar ikväll så blir det imorgon,har haft mycket att greja med nu några kvällar men tack för ni inte glömmer bort mig.


Kommentarer

Postat av: Gabriella

Klart vi inte glömmer bort dig! Och det där med vaccinet var intressant. Verkar som om man inte är helt ute och cyklar här, då!

Postat av: Malle - Hockeyfru

haha nu satte du grilelr i skallen på mig :O hihi

verkligen ett passande namn på en sn butik!!

Postat av: Sarah

Meh...han kan ju inte leta i kontaktannonser om han inte är singel ;)

Du kan hälsa honom att jag inte tänker kasta mig över honom...men bara för det är så långt dit, mohahahahahaah!!

Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi oja, min lilla hemmafru <3 thanks! de är mina ögon haha, skumt de lät:P brukar iof ha blåa linser ibland :) och morgongympan ska utvecklas hihi

Postat av: Mariell

Klart vi inte glömmer bort dig snutten...:)



Jag håller på er, klart vinsten kommer en dag. Då väntar jag här med piña coladas.



kramar :)

Postat av: Daniel

men om du vinner - bjud mej på snask.

Postat av: britten

Men vilket härligt namn på den butiken....och glömma dig ! aldrig

Postat av: Madeleine

Klart vi inte glömmer våran Björne....

Vilket härligt namn på en butik....



Här snöar det, hmm vet inte va jag tycker om det, skulle ju behöva vara lite kallt innan, att väder gubben aldrig kan ta det i rätt ordning nån gång...



Ja visst är det lätt att saker och ting blir missförstådda, men lite roligt var historien...hihi



Ha det gött!

Kramisar på dig

pst håller tummar och tår för din lottorad..

Postat av: anki

hur kan vi glömma dej? det går ju inte, du har etsat dej fast i skallen hos mej i alla fall... ;-)



ja passande namn, dom får väl ta och leva upp till det snart och kanske hjälpa dej med lotto raden... :-)



h a en skön kväll

Postat av: Tusensköna

Håller med Britten, klart vi inte glömmer dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback